Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Problemer med lavt volume på mic.


Concker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært borte i at en kortslutning har knekt en vanlig linjeutgang. Hvis mikseren er ny, tar du den da mer med til butikken og får den reparert.

Bra det ordnet seg!

Hehe, jo ja.. kan jo være at har slått over på 48v der, kan jo fort ta noen transistorer etc, aner ikke hva som sitter under der, kan ha vært slik før jeg kjøpte den også.

Nå ga jeg hele 300kr for den brukt! :o hehe.. så er ikke noe stort problem, er bare for å prøve seg litt hjemme med og ta opp litt lyd av forsterkeren jeg har bygget meg, samt andre jeg evt bygger senere.

Får se om jeg tar og spretter opp mikseren senere engang, kan fort være en bagatell også, men nå i første omgang skal jeg nyte den litt først ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en av utgangstransistorene som har tatt kvelden, det kommer stadig folk inn på skolen med ødelagte bilforsterkere der de knekker sluttrinnet med sine hjemmesnekra basskasser..

Det er en kvikk fiks (så lenge det ikke er noe annet), men letteste er å levere til sjappa viss det er noe garanti igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.