Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Different Surroundings


ErlendB

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne!

Dette på vel kanskje være fasiten på feit (litt lengselsfull) filmmusikk.

Kan klart høre en form for sorg eller lengsel her, så du uttrykker det utrolig flott.

Luftig lydbilde, men samtidig massivt. Flott lyd i gitarer og synth, og perfekt bruk av klanger.

Dette låter knallbra, og jeg kan gjerne lene meg tilbake i godstolen og bare nyte :)

Kan hende jeg sender deg en PM om hva du har for planer med låten. Vil f.eks. låne den ut til film laget av medieelever i videregående skole?

Damer er vel mest plunder og heft, men det er rart hvor mye de betyr når de plutselig ikke er der. Håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette låter seriøst helt konge! Muligens litt repetativt, men dæven som jeg ønsker å låte slik sjæl!

Damer kommer og går. Dette ordner seg, vettu!

Takk så meget! Om det ordner seg eller ikke bryr meg ikke stort.. Noen dager går det greit, andre dager er jeg nedfor. Tror det er best sånn som det er uansett.

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne!

Dette på vel kanskje være fasiten på feit (litt lengselsfull) filmmusikk.

Kan klart høre en form for sorg eller lengsel her, så du uttrykker det utrolig flott.

Luftig lydbilde, men samtidig massivt. Flott lyd i gitarer og synth, og perfekt bruk av klanger.

Dette låter knallbra, og jeg kan gjerne lene meg tilbake i godstolen og bare nyte :)

Kan hende jeg sender deg en PM om hva du har for planer med låten. Vil f.eks. låne den ut til film laget av medieelever i videregående skole?

Damer er vel mest plunder og heft, men det er rart hvor mye de betyr når de plutselig ikke er der. Håper det ordner seg.

Kan låne det ut for hvem som helst (gi meg en bitteliten credit..?)! Ellers takk for koselig kommentar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så meget! Om det ordner seg eller ikke bryr meg ikke stort.. Noen dager går det greit, andre dager er jeg nedfor. Tror det er best sånn som det er uansett.

Kan låne det ut for hvem som helst (gi meg en bitteliten credit..?)! Ellers takk for koselig kommentar!

Ja, seff, men videregående media har ikke mulighet til å snakke med Tono (vi har prøvd mange ganger).

Jeg har ikke noe konkret akkutat nå men vi lager stadig film som vi trenger musikk til, og vi er alltid i beita!

Derfor trnger vi folk som kan låne ut musikk for cred, (vi hakke penger), men cred på rulletekst osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.