Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Plastic Paddies søker perkusjonist (Cajon), Horten/Vestfold


Duckling

Anbefalte innlegg

Plastic Paddies er et band med base i Horten. Vi spiller tradisjonell irsk/keltisk folkemusikk, men med ungdommelig driv. Vi har et akkustisk lydbilde bestående av Vokal, gitar, fløyte, fele, mandolin, bass og cajon.

Da vår nåværende cajonist har bestemt seg for å slutte i bandet er vi altså på utkikk etter en ny mann (eller dame) til å overta denne rollen. Vi disponerer øvingslokale i Horten med fri tilgang frem til klokken 23 hver dag, og disponerer også cajon, så en ny perkusjonist vil ikke trenge å kjøpe dette selv.

Vi liker godt å spille live, og er tidvis ganske aktive på denne fronten. Dette er noe vi ønsker å fortsette med, og gjerne også bli enda mer aktive, så med et reportoar på nærmere 40 låter for øyeblikket settes det forventninger til at en ny perkusjonist dedikerer seg en del til bandet, og bruker en del tid på å sette seg inn i låtene og øve utenom vanlige bandøvinger. Vi øver litt som det passer seg, som regel på ettermiddag/kveldstid på mandag, tirsdag eller søndag, litt avhengig av hva som passer.

Det settes altså ikke krav til at du mestrer instrumentet fra før (det er et ganske uvanlig instrument, så med et slikt krav tror jeg det hadde vært vanskelig å finne noen), men det er en fordel om du har god rytmesans og erfaring fra trommer eller annen perkusjon.

Aldersmessig må du være over 18. I bandet har vi et aldersspenn fra 19-27, og er tidvis ganske barnslige av oss, men så lenge du er ung til sinns har vi i utgangspunktet ingen øvre aldersgrense så lenge det funker på det sosiale plan. Du må også være villig til å kle deg litt gammeldags når vi spiller live.

For å høre på hva vi driver med kan du gå inn på http://www.facebook.com/plasticpaddies og høre på demoen vår, og jeg kan også sende link til råopptak fra en tidligere konsert. Om det ikke er helt greia for deg, men du kjenner noen som kan være interessert, er du mer enn velkommen til å sette vedkommende i kontakt med meg. Jeg er å treffe her på forumet, eller på mail til kim.t.aks [snabelkrøll] gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.