Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe hals til prosjekt


Anbefalte innlegg

Hvor kjøper dere halser til prosjekter, og hvilke er gode? (value for money)

Jeg ser Warmoth har halser fra $157, Allparts fra $180, MightyMite fra $129, Dguitarparts fra $126.

Har søkt en del på ebay, men synes ofte selgerne tar litt mye for noname-halser av ukjent opphav, eller f.eks. Squier-halser.

Frakten er jo også gjerne dyr fra statene dessverre.

Noen andre steder å kjøpe ok halser?

Skal ha halsen i et prosjekt jeg har med telecaster halsgrop (er det riktig norsk for neck pocket), men tenker å kjøpe en jazzmaster type hals. Er vel ikke noen andre problemer med det enn at det blir litt luft mellom halsen og kroppen der strat/jazzmasterhalsen buer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg er ikke helt der! Dessuten mangler jeg et sted å stå å holde på med slikt.

Noen som vet om noen lokale som lager slikt for en rimelig penge? Kankje jeg bare må kjøpe meg en hel Squier på finn, gjøre litt jobb selv og prøve å selge delene som blir til overs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rockinger i Tyskland har halser. Jeg bestilte deler derfra for et par år siden - slotted gripbrett, trussrod, bånd, ..., - det fungerte veldig bra. Prisene er inkludert tysk moms - de skal trekkes fra for eksport til Norge, i stedet kommer norsk moms på varene og transporten.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.