Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vokalist og Gitarist med mange års erfaring søker seriøst Technical Deathcore/Djent band medlemmer med erfaring


Venomous13

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg søker band i Oslo Akershus som har som ønske å spille Deathcore/Djent/Deathmetal stil og som liker å spille på mere enn en streng av gangen :)

Jeg har en del erfaring med band tidligere (3-5 år?), men måtte slutte i det pga flytting. Har vært foruten nå i nesten 2 år, men har hjemme prosjekter, så er ikke totalt rusten (enda).

Det jeg søker i ett band, er noen som tar det seriøst, kan komme med ideer (kreativitet) og interesserer seg for det vi spiller. I ett band, skal man være en helhet, ikke ett en manns foretak. Alle skal kunne komme med ideer og alle skal samarbeide.

Lenken under inneholder ett simpelt opptak fra det tidligere bandet mitt, som er tatt opp med bare en studio mic.

Dette ble bare produsert der og da.

http://www.myspace.c...hediabolusumbra

Ønsker noe liknende som disse bandene: Meshuggah, Structures, Whitechapel, Chelsea Grin, Job for a cowboy etc.

Men det viktigste er at vi finner en type sjanger som alle i bandet godtar og er enige i.

Er du interessert? Ta kontakt på mail. Liker helst å ta dette over per telefon.

One_Black_Wing@hotmail.com

Endret av Venomous13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg skal studere i Oslo fra August, er gitarist og har flere gode ideer(som jeg dessverre ikke får tatt i bruk siden det ikke eksisterer en eneste djentsjel som spiller instrument her) og leker litt med protools i ny og ne for å bli litt smågod på mastering osv. Hvordan er cleanvokalen din? har dere lokale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo!

Skal erstatte en nylig frafallt gitarist i bandet mitt. Sjekk ut VULVANIAX på myspace/facebook/urørt og all den dritten...

Om du (gitaristen) liker å spille på flere strenger samtidig, så har vi noen fete du kan spille på.

Jeg liker personlig å ha flest mulig rockeballer i lufta... Så om dere ennå ikke har fått noen andregitarist, kan jeg stille opp!

Må rocke og rulle videre nå.

Vi Hørs!

Lee Keen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt det, men håper du er innstilt på at dette blir delvis mye hardere og teknisk? =)

Nå har vi fått noen forespørsler av gitarister, men blir vel slik at vi plukker den som er nærmest det vi ser etter.

Hvor gammel er du og hvor mange års erfaring med gitar og metal har du?

Hva er e-mail adressen din?

Har sendt deg mail fra VulvaniaX Hotmailen. Bruker også ive01@live.no.

Er 28 år ca og har spilt metal i halvparten av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.