Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez Steve Lukather Modell????


Rebbe

Anbefalte innlegg

Ja, der står det meste om den egentlig. Bare én finish, og 1983-1985 omtrentlig produksjonsår. RS1010SL. Sikkert mulig å finne en, hvis du har nok tid og kan stille med kroner på dagen hvis noe dukker opp.

Som alt annet Ibanez vil jeg tro at denne også er blant verdens beste gitarer i sin sjenger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spilte sammen med en svenske som spilte i bandet til Kikki Danielson. han hadde Luke og kjørte rett i bordet med en oppgradert POD. det låt utrolig bra spessiel t med vreng.. den har jo EMG mikker så det var kansje en god kombnasjon.

Han var forøverig totalt TOTO fan også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis som har litt peiling på sakene sa følgende om gitaren:

"Hans personlige som ble brukt på Isolation skiva i 1984... Det er en JÆVLIG bra gitar som låter som en blanding av Les Paul og noe uidentifiert...føles som en strat,,, MEN jeg må gjøre deg obs på at de masseproduserte gitarene er billige RoadStar gitarer som ikke er verdt noe særlig. Det er grunnen til at Luke avbrøt kontrakten etter kort stund."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt endel Ibanez gitarer i hine hårde dager... Steve Vai modell med "håndtak", 2 ulike RGettellerannet der en var modda med EMG mikker.

Uten at jeg ønsker å "terge på meg" noen har jeg liksom aldri funnet meg tilrette med Ibanez... UNNTATT en Ibanez George Benson modell jeg enda har. Rockefjølene til Ibanez er bare ikke min greie.

Husker Roadstar.... fææææl gitar. Kommer definitivt IKKE å prøve å anskaffe meg en Ibanez SL modell.

Gitarforum er en fin ting... Nå er jeg faktisk litt klokere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.