Web Analytics
Jump to content

Re-Action

ErlendB

Recommended Posts

Synes du er helt rå !! Flott sang , og superbra spillt.

Om jeg (som ikke har noe erfaring med mixing )skal trekke fram ting jeg hadde kunne tekt meg annerledes er det:

-Litt lavere lyd på trommer

-litt mykere diskant

-Kunne tenkt meg litt mer og kraftigere "bassgitar" og litt mer mat i gitarlyden

Når det er sagt så kunne jeg ikke fått til dette selv, og "klager " kun for at du spurte ;)

Edited by Brekkvasselven

Synes du er helt rå !! Flott sang , og superbra spillt.

Om jeg (som ikke har noe erfaring med mixing )skal trekke fram ting jeg hadde kunne tekt meg annerledes er det:

-Litt lavere lyd på trommer

-litt mykere diskant

-Kunne tenkt meg litt mer og kraftigere "bassgitar" og litt mer mat i gitarlyden

Når det er sagt så kunne jeg ikke fått til dette selv, og "klager " kun for at du spurte ;)

Bassgitaren og gitarlyden skal jeg kunne fikse.. Trommene kan skrus ned. Ellers takk for kommentar!

Jeg har ganske fett lydanlegg på PCen min, og jeg skulle gjerne hatt mye mer trøkk fra bassen. Ellers er dette superdupert!

Jeg digger det. :)

Bassen er ganske tynn, og Guitar Rig er ikke så råe på det. Nå har jeg jo en bedriten bass som står her, så det kan ha noe med det å gjøre også.

Takk for kommentar!

Edited by ErlendB

Topp detta! Gått mye tid på å programmere trommene?

Hadde kanskje valgt en annen lyd på skarptromma men det er peanuts.

Hmm.. Trommene er programmert i Guitar Pro (som jeg synes er mest praktisk), programmerer trommene underveis i innspillinga. Skarpen synes jeg er helt greit, var bare to skarper å velge mellom på det settet jeg brukte og de var ganske like.. Takk for kommentar!

Faen så bra. Uendelig mye bedre en noe jeg har spillt eller spillt inn!!!

Haha, takk for det! Morsomt med sånne gitarer (mente kommentarer, aner ikke hvorfor jeg skrev gitarer). Du kan jo sponse meg med en Mayones, så kan jeg promotere sjappa di! :D

Edited by ErlendB

Jeg synest dette var veldig bra. Det fine med deg, er at du spiller veldig klokt. Du kan spille fort som faen, og det gjør du av og til (heldigvis) men som oftest velger du fine melodiøse rolige varianter. Lett å fordøye for en som ikke er så opphengt i instrumental musikk.

Jeg vil tro at du har hørt litt på Marty Friedman og Jason Becker, de er de eneste gitaristene jeg kan komme på som spiller på denne måten i denne sjangeren. Det er en stor pluss i margen hos meg :-)

Lyden er helt grei nok til demo bruk, men ingenting kan erstatter en god rør amp pr. dags dato.

Den letteste måten å avsløre det på er palm muting, digitalt suger, rør gir en herlig tredimensjonal lyd.

Mye skryt her, men det fortjener du :-)

Stay metal.

Jeg synest dette var veldig bra. Det fine med deg, er at du spiller veldig klokt. Du kan spille fort som faen, og det gjør du av og til (heldigvis) men som oftest velger du fine melodiøse rolige varianter. Lett å fordøye for en som ikke er så opphengt i instrumental musikk.

Jeg vil tro at du har hørt litt på Marty Friedman og Jason Becker, de er de eneste gitaristene jeg kan komme på som spiller på denne måten i denne sjangeren. Det er en stor pluss i margen hos meg :-)

Lyden er helt grei nok til demo bruk, men ingenting kan erstatter en god rør amp pr. dags dato.

Den letteste måten å avsløre det på er palm muting, digitalt suger, rør gir en herlig tredimensjonal lyd.

Mye skryt her, men det fortjener du :-)

Stay metal.

Marty Friedman er en av mine favorittgitarister sammen med John Petrucci. Sistnevnte har jeg kanskje ikke tatt mye av som Friedman. Jeg er dog fornøyd med gitarlyden jeg får.. Synes det chugger godt, men det beste hadde jo vært en skikkelig amp. Synes vel kanskje lyden litt bedre enn demonivå? Altså, demonivå for meg er lyd tatt opp i øvingslokale, men pytt pytt.. Uansett, takk for trivelig kommentar! Du får sjekke ut den andre jeg la ut også, om du vil!

• 4 weeks later...