Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

1979 Fender Strat


Kian

Anbefalte innlegg

Tre flotte flytyper! Har virkelig sansen for de maskinene der. Kan tenke meg det tærer på hørselen ja.

Jeg for min del håper på å få flydd i nordsjøen.. Jeg begynte nettopp som instruktør her nå, så får vi se hva tiden bringer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

davidsen: jeg tørr ikke regne på hvor mye dette kostet.. ;) Jeg var i Portland selv, eller nærmere sagt Hillsboro. Så har jeg nå havnet her borte!

Jeg har følgende sertifikater:

Commercial

Instrument

Instruktør

Instrumentinstruktør

Roughly 90 000 dollar må du nok regne med, om ikke mer...

Ingen turbintid enda. Flyr Robinson R44 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre flotte flytyper! Har virkelig sansen for de maskinene der. Kan tenke meg det tærer på hørselen ja.

Jeg for min del håper på å få flydd i nordsjøen.. Jeg begynte nettopp som instruktør her nå, så får vi se hva tiden bringer. :)

Du får sikkert jobb i plattformflyginga etterhvert. Når finner de jo olje rundt omkring overalt utafor kysten vår, og jeg kan ikke forestille meg i halvsøvne at de ikke kommer til å pumpe den opp :-) Lykke til :-)

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Davidsen: Nei jeg har ikke begynt konvertering enda.. Jeg venter med det. Jeg har fått innvilget green card i usa (Vant lotteriet) så jeg er ikke helt sikker på når jeg kommer til Norge igen. Ser ingen grunn å komme tilbake med under 1000 timer hvertfall.

Hvis du har noen spørsmål om utdanningen ta gjerne kontakt med meg.. Ikke hør på alt Luftartsskolen sier. Det er mye de ikke vet om dette her, dessverre.

Tommern: ja vi får satse på de trenger flygere noen år til :) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drister meg innom med en gitarpost.. Kian- søttitalls strat bør du prøve. Der var det mye usortert ved, dessverre. En og annen gitar er visstnok bra, men det var mye dritt de solgte, ujevn kvalitet.

Det er ikke slik at en gitar automagisk blir knallgod fordi den er gammel.

Jeg husker da jeg skulle kjøpe bass i 1974, og det var knalltibud på Fenderbasser på en forretning på Lillehammer. Tok toget opp med penger i lommeboka, og skjønte fort hvorfor de var satt ned. De hadde vel en fem- seks basser, og alle kunne man nesten skru kroppen av og bruke halsen som propell.

Jeg endte opp med en Ibanez. Det kan man si veldig mye om, men halsen er da rett den dag i dag..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres absolutt ut som et veldig godt alternativ å prøve å finne seg en player blant MIM-Strat'er.

Jeg fant min (en MIM Deluxe Powerhouse Strat) etter leting og prøving på bruktmarkedet, og den spiller vel så bra som mange US-varianter jeg har prøvd etter å ha brukt noen kroner på skikkelig setup og mods.

Er fortsatt laaaangt under hva jeg måtte gitt for en like bra US Strat...

Endret av bento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.