Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva var din første el-gitar?


johs

Anbefalte innlegg

Første planken min var en "Granada" Strat kopi med Tele bro, 3 single-coil pickups, svart kropp, svart/hvitt/svart plekterbrett, og hals i lønn. Kjøpte den i Nederland for deler av konfepengene i 1981.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg hadde en av de mest standard gitarene vil jeg si :P Hadde slik en REEF Audio (er ihvertfall det som står på den xD) klassisk nybegynner gitar, og helt grei å spille på :> Tok i senere år å lakkerte den selv. Skiftet fargen fra svart til yamaha blå :D den ble ganske hawt, men den har ikke strenger, også har jeg ikke lodded ledningene inni heller, så den står egentlig bare til pynt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA Fender strat '72 modell, kjøpt for 3500 av konf.pengene i '92. Sliten sunburst finish, ødelagt trem, slitte bånd og skrøpelig elektronikk. Fattern var driitmisunnelig og kjøpte den av meg for 2 tusen mer enn jeg gav. Han pusset den opp og har den fremdeles. Låter helt fantastisk til sitt bruk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første var en squier strat som min farsa kjøpte i 92 tror jeg...første egne var en ibanez les paul-sak...

Les paulen ble solgt for mange år siden,men straten fant jeg frem for litt siden og endra en del på den:-) den blei jæskla digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første var en Squier metal-ettellerannet. Kjøpte den som en nybynnerkit i 04 eller 05, men ble fort lagt på hylla. Vet ikke helt hva det var med halsen, men den var tjukk som et balltre og kantene var sylskarpe. Fikk vel hva jeg betalte for, men for all del - er ikke sikkert jeg hadde spilt gitar i dag om det ikke hadde vært for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.