Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Van Halen - A different kind of truth


Supreme

Anbefalte innlegg

Har ikke kjøpt det, men har hørt noen av låtene. For min del høres det mer ut som gode gamle VH fra 70-80-tallet. Dette er et album jeg faktisk kommer til å kjøpe, mest fordi det er VH, og da spiller det mindre rolle om det er deres beste album eller ikke. Ingen andre spiller som Edward.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faen, jeg sitter og sliter med å få råd til flybillet den 28.02 på Madsion, er det billigere i Mars muligens?

Enig med deg Euphor, men når albumet er svinebra så er det jo ikknoe å lure på ;) Samtlige av låtene er outtake eller tidlige demoer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eddie på crystal-kjøret igjen, eller bare blitt gammal? :D

Forhåpentligvis bare alderen som har tatt ham igjen ;) Han har vel vært gjennom en runde etter at bandet ble gjenforent, så vi får håpe at han holder seg clean fremover for sin egen, bandet og sønnens del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg liker faktisk denne skiva overraskende godt! Kanskje ikke noen bombe da jeg først og fremst likte Van Halen med David Lee Roth, men jeg pleier ofte å hate det når "gamlekara" skal lage noe som ligner på det de produserte i the golden days.

I så måte en positiv overraskelse - men det er klart, det er ikke fult så kult når en gjeng gamliser synger om kvinner vin og sang da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Husker VH fra ungdommens dager (kremt...lenge siden det) Jeg digga spesielt Mean Street. Kongelåt! VH var i top 5 av mine god band, men da Hagar tok over var det totalt kroken på døra for meg. Tragiske greier. DLR var halve bandet. En showman uten sidestykke, med skikkelig stemme og teknikk. Tenk Eat'em and Smile! Men som nevnt ovenfor var det ikke samme futten i disse låtene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.