Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rockline - billige pedaler hos Gitarhuset - erfaringer?


sarge

Anbefalte innlegg

Tror ikke denne: http://www.gitarhuse...0cs-compressor- er den første pedalen jeg hadde slengt på pedal brettet :P

Nei, de glorete plastikkvariantene ser jo ut som leketøy man kunne fått med Happy Meal på McDonalds, men de mer solide variantene ser ikke SÅ gærne ut. Og så rimelig Wah tror jeg ikke jeg har sett noe sted før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JOYO pedalene syntes jeg levde opp til prisen, faktisk litt imponert over noen av disse..

Liten sjanse for at gitarhuset sine er noe bedre til den prisen, men kunne vært morsomt å prøvd.. Noen som har tilgang på evig med penger? take a shot...

Kunne sikkert ha vært morsomme prosjekter om ikke de hadde benyttet overflatemonterte komponenter, som de sikkert gjør... :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mistenkelig likt ut Daphon sine pedaler, så jeg antar jeg ikke løper noen risiko hvis jeg sier jeg skal spise et av plektrene mine dersom dette er noe annet enn Daphon... :P

Det beste med billige pedaler er at de kan være gode kandidater for modde-prosjekter - se f eks denne tråden : http://www.freestompboxes.org/viewtopic.php?f=11&t=4456

Når det gjelder Joyo-pedalene må jeg si meg enig med And3ras, og jeg kjører faktisk Ulitmate Drive'n på 18 volt (siden ryktene sa at dette var en OCD-klone og OCD funker fint på 18 volt, ja så var det bare å ta på seg den hvite labfrakken og prøve). Den låter da en del mindre komprimert enn om den kjøres på 9 volt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder billigpedaler er jeg enig i at Joyo sine er gode pedaler. Har en Ultimate Drive og to stk Digital Delay.

+1 for Joyo.

Har Ultimate Drive (OCD-klonen), Vintage Drive (Tubescreamer-klonen) og kompressoren.

Som enkelte sier: Utrolig gode pedaler! Ikke bare gode pedaler for pengene, men gode pedaler punktum.

Compressoren er ikke på høyde med de to andre (som i min mening er "perfekte" pedaler) men den gjør jobben greit nok.

Den kommer til å bli byttet ut med en Joe Meek FloorQ om ikke så lenge :-)

Angående Daphon E10AD delay - er den verdt å vurdere hvis man ikke fyser på å modde den før bruk?

/t

Endret av wossname
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

De er litt for kjipe pedaler. Kina kan lage fake så hvorfor ikke lage gode pedaler.

Jeg ville tatt å lånt noe penger eller panta flaskene til fylliker og kjøpt litt dyrere pedaler.

Så du betaler litt ekstra for en logo? Greit for meg, dette er en klone og er da lagd for å være identisk.. Slik at oss kjipe jævler kan kjøpe den til en brøkdel av prisen, men for all del.. Betal mest mulig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.