Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

God rytme vreng pedal


Madrugada

Anbefalte innlegg

Tja, skal han ha en Vox så er vel ikke TS optimalt. Noen amper blir altfor nasale med TS-midhumpen :)

Kjøpte nettopp en Xotic AC Booster, den kan jo være verdt å ta en titt på. Først og fremst en boost, men den har også en gainpot som gir nok «hår» til blues osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top boost kanalen på VOX + en TS eller SD-1 er IKKE feil i mine øyne, så lenge du ikke spiller metall... <_<

Audun reklamerer for DIY prosjekter? Hva skjer med verden!?? :blink::D

He he.... Når det gjelder Tubescreameren fra Musikding, syns jeg den er virkelig bra! Det hører med til historien at jeg ikke satte den sammen selv, men fikk kristoffereide her på forumet til å gjøre det. Han byttet vel også noen komponenter i den, men hvor mye det har å si for lyden vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine ører låter ikke TS pedaler så fett på EL84 amper. Blir altfor mye mid på mid. OCD er nok et bedre alternativ eller så lå det en Crowter Hotcake på musikkweb for noen dager siden og den er visstnok the shit på AC amper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er at jeg må ha 3 grunnlegende settings som jeg kan styre fra pedalbrettet mitt. Clean, Overdrive og lead. Clean og overdrive må være i samme lydnivå. Grunnen til at jeg har lyst på en nye forsterker er fordi det er lite clean headroom i den og at jeg ikke trenger "metall" vreng.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.