Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Folkehøgskole


Pink-Sabbath

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tusen takk :) jeg lurer på en ting når det gjelder lån, jeg ser at totalt med New York tur osv så vil hele året komme på ca 104 000 elr no sånt, men så fant jeg ut at lånekassen gir ut et maks beløp på ca 90 800. Hvordan gjør man det da? må jeg finansiere 14000 av egen lomme iløpet av året elr?

hadde vært greit å vite hvordan det blir slik at jeg kanskje kan jobbe meg opp en egenkapital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg må nå begynne å leve fattigere fram til sommeren, for å så spare opp penger til skoleåret :)

BTW lurer på til dere som har gått der, hvor mange dager er dere i New York? ser på sia at det er et ukelangt opphold, men har hørt at andre FHS er der i ca 10 dager. jeg har selv vært i New york å vet at man trenger minst over en uke der:p mye å oppleve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk :) jeg lurer på en ting når det gjelder lån, jeg ser at totalt med New York tur osv så vil hele året komme på ca 104 000 elr no sånt, men så fant jeg ut at lånekassen gir ut et maks beløp på ca 90 800. Hvordan gjør man det da? må jeg finansiere 14000 av egen lomme iløpet av året elr?

hadde vært greit å vite hvordan det blir slik at jeg kanskje kan jobbe meg opp en egenkapital.

Det der er jævlig provoserende på deres vegne. Siden jeg gikk på Trøndertun for tre år siden har prisen gått opp med over ti tusen og New York-turen er ikke lenger inkludert. I tillegg tar de inn rundt 20 elever ekstra, uten å ha bedret kapasiteten utover å bygge et par nye hus. Byråkrati på sitt aller verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.