Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk nettopp en mail som sto at de allerede har tatt inn 60% av søkere og at jeg ble satt på venteliste. Det var vel det jeg forventa :/

ble plutselig ennå mer pesimistisk

Gjennstående 40% er mange folk, er jo faktisk rundt 40 folk. Dessuten brydde dem seg om å faktisk sende mail, mange får ikke svar i det hele tatt.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjennstående 40% er mange folk, er jo faktisk rundt 40 folk. Dessuten brydde dem seg om å faktisk sende mail, mange får ikke svar i det hele tatt.

å? mener du det? trodde at det var en sånn standard mail alle fikk jeg, jeg skjønte jo hele tia at det så dårlig ut pga at demoen ikke var 100% (pga prestasjonsangst hver gang rec knappen står på :P hehe)

men hvis de sendte meg mail uten å gjøre d t enkelte så er d et lite håp da :-) de sa at de skulle vurdere søknaden min på nytt sammens med de nye

men jeg vil ikke ha flere forhåpninger, jeg har ønska meg et år der veldi mye nå i det siste, så får bare avvenne meg tanken :P

setter pris på at du prøver å få meg til å tenke positivt da hehe :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

buskerud fhs, trøndertun, holtekilen tror jeg, seljord, og en annen som jeg ikke klarer å huske :) kom inn på rock på trøndertun, og musikk på de andre.

jeg gjorde tabben å lot være å sette rock på førstevalg, jeg tok gitar istedenfor noen sa til meg at hvis ikke nivået var skyhøyt iforhold t d vanlige, så bør man heller satse på rock, så jeg satte heller rock på andrevalget :P

men ska søke på rødde tenkte jeg selv om det er kristent hehe :P

hva ska du velge da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Via mail og telefon. Ble faktisk oppringt av rektor fra Viken når jeg var i London.. :P

Fristen for Viken gikk ut i går, så kommer nok til å takke ja til Sunnhordaland.

Heyhey!

Sunnhordland er slettes ikke verst! Er elev her nå. Musikklinja. Hovedinstrument: Gitar.

Du kan glede deg til et supert år :) Om du eller noen andre har spørsmål om Sunnhordland FHS eller FHS generelt, bare spør!

Til dere som er midt i søkeprosessen; det er virkelig ikke noe å stresse med, med mindre dere satser høyt og vil inn på f.eks. Trøndertun. De fleste FHS presser på med søknadsfrister osv. fordi de vil ha fyllt opp plassene så fort som mulig for å være sikre på å klare seg økonomisk. Jeg vet at hvertfall Sunnhordland hadde plasser åpne for søkere til langt inn i sommerferien! Dette litt for at klassene skal fungere optimalt. Litt traust med en musikklinje uten trommis f.eks. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heyhey!

Sunnhordland er slettes ikke verst! Er elev her nå. Musikklinja. Hovedinstrument: Gitar.

Du kan glede deg til et supert år :) Om du eller noen andre har spørsmål om Sunnhordland FHS eller FHS generelt, bare spør!

Til dere som er midt i søkeprosessen; det er virkelig ikke noe å stresse med, med mindre dere satser høyt og vil inn på f.eks. Trøndertun. De fleste FHS presser på med søknadsfrister osv. fordi de vil ha fyllt opp plassene så fort som mulig for å være sikre på å klare seg økonomisk. Jeg vet at hvertfall Sunnhordland hadde plasser åpne for søkere til langt inn i sommerferien! Dette litt for at klassene skal fungere optimalt. Litt traust med en musikklinje uten trommis f.eks. :)

Har som tidligere i tråden nevnt att jeg kom inn på Trøndertun også :P Så det blir trøndertun på meg.

Trøndertun Lyd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heyhey!

sjekka d ut litt, syns det så ut som en veldig bra skole i forhold til mange andre FHS med musikk, er det for sent å søke elr? hvordan er miljøet der? å hvor lang tid tar det å komme seg til bergen osv?:P
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har som tidligere i tråden nevnt att jeg kom inn på Trøndertun også :P Så det blir trøndertun på meg.

Trøndertun Lyd.

Isåfall; Gratulerer! :D

sjekka d ut litt, syns det så ut som en veldig bra skole i forhold til mange andre FHS med musikk, er det for sent å søke elr? hvordan er miljøet der? å hvor lang tid tar det å komme seg til bergen osv? :P

Skal ikke være for sent å søke, men jeg kan jo snakke med vår kjære rektor Mona eller den rappkjefta, britiske inspektør Clive for å være sikker :)

Miljøet på FHS generelt er jo kjent for å være noe du husker resten av livet, og SFHS er ikke noe unntak! Her finnes all slags folk, og det er lett å komme godt overens med de fleste! Det er jo alltid noen som ikke passer inn, av forskjellige grunner, men 90% av elevene her i år fungerer nærmest som en eneste stor gjeng! Av egen erfaring har jeg null problem med å henge, jamme, game, prate eller leke med noe her! (Ja, det blir mye leking på FHS :D )

Det som er greia med Sunnhordland FHS er at det er forbanna isolert! Men ikke isolert nok til at det blir et problem! Nærmeste butikk (Joker) er en kjapp 15-20-mins gåtur unna (3 min med bil), Bergen er 2 timer med båt, Leirvik på Stord er 20 min, bussene på øya korresponderer med alt av ferjer og båter på dagtid.

I utgangspunktet trenger du egentlig ikke forlate skolen i det hele tatt, ettersom man får alt man trenger av mat, vann, kaffe, juice og selskap på skolen :) Noen kjappe turer på butikken for å fylle opp lageret av sjokolade, brus og tobakk (om slike ting interesserer deg) blir bare en ekstra bonus ettersom veien følger vannet så og si hele veien!

Har en lang liste med positive ting jeg kunne ramset opp, men det får du heller spørre om. Vi er midt i det store vår-prosjektet vårt her, og jeg har egentlig ikke tid til å sitte å skrive foruminnlegg!

Lista med negative ting har jeg også i bakhodet, om du gjerne vil høre! Si ifra ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg gjorde tabben å lot være å sette rock på førstevalg, jeg tok gitar istedenfor noen sa til meg at hvis ikke nivået var skyhøyt iforhold t d vanlige, så bør man heller satse på rock, så jeg satte heller rock på andrevalget :P

men ska søke på rødde tenkte jeg selv om det er kristent hehe :P

hva ska du velge da?

Blir vel trøndertun ja :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Jeg kjøpte en SG fra Thomann i 2017. Jeg betalte moms, men ikke fortollingsgebyr. Thomanns frakt (den gang, i alle fall) inkluderte fortollingsgebyret. 
    • Ai, ai, men 9 kroner kan jeg leve med... 😅
    • Postens fortollingsgebyr blir kr299, ikke kr290. Så der kunne du gått på litt av en smell, ja.
    • Hei!  Jeg vurdere å kjøpe gitar og kasse hos Thomann, og skrev om dette i denne gruppa for noen dager siden. Men jeg har helt hetta for å bli belastet med uventede kostnader utover hva jeg forventer. Så vær vennlig å bær over med meg, denne vil jeg ha inn med teskje... Jeg setter pris på tilbakemeldinger. Jeg legger ved screenshot av handlekurven fra Thomann. Sluttsummen er 8821, eksl. VAT, altså mva. Med VAT blir prisen 11026. Med postens fortollingsgebyr på 290, 11316 kr. Skulle jeg kjøpt kun kofferten, som ligger under fri frakt summen, 4000, måtte jeg betalt frakt, men det slipper jeg siden samtidig kjøper gitaren, ikke sant?  Sluttsummen blir 11316, og ingen fordyrende overraskelser, ikke sant?? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.