Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Folkehøgskole


Pink-Sabbath

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Via mail og telefon. Ble faktisk oppringt av rektor fra Viken når jeg var i London.. :P

Fristen for Viken gikk ut i går, så kommer nok til å takke ja til Sunnhordaland.

gratulerer :) jeg sitter å håper som en unge på at jeg kommer inn på trøndertun, jeg ser for meg det verste, jeg skrev en overtalende søknad og viste hvor ivrig jeg var, men demoen var ganske middels :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssn linje har du søkt da?

jeg har søkt på band/gitar linje, tror nok jeg også kommer til å takke ja til sunnhordaland, så da blir vi kanskje medelelever :)

jeg har søkt på trøndertun bare, jeg venter på å søke på andre skole i tilfelle jeg kommer inn, for da må man bestemme seg med en gang, å da kan det hende at jeg venter på et annet svar

Da kjangser du en dell :P Har fått til svar fra andre skoler at jeg var på venteliste, det var mange søkere på gitar og de tok kun inn totalt 6 gitarister. Kommer du ikke in på trøndertun så risikerer du å stå uten plass. Hadde jeg vert deg hadde jeg søkt på flere skoler så snart som mulig og ta imot en plass. Du må betale et dipostum på 1500kr for og ta imot plassen, men du kan likevell si ifra deg plassen vist du da skulle få et annet tilbud, men du får da ikke dipositumet igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn på trøndertun.. Kjipt att jeg allerede har betalt fakturaen til Sunnhordaland FHS.

Tror jeg er nødt å få tak i litt mer penger nå, blir nok trondhjem på meg :)

å gratulere så mye btw :) misunner deg jævli akkuratt nå hehe sitter å venter i spenning, selv om jeg har en viss anelse på om jeg kommer inn .:/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk konvolutt i posten i går.

Tror ikke det er like mange som søker lyd som det er folk som søker på band, rock etc.. Så det kan jo ta hvertfall opp til 3 uker fra 1.feb før dere eventuelt får svar fra de linjene.

Vi på lyd blir rundt 12 stykker, dere som søker band, gitar, jazz, rock etc blir til sammen rundt 100 musikere.. Jævla mye søknader å se gjennom tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en kar som går der nå, som spiller i et band vi pleide å spille litt gigs med. Kjempekarer. Han elsker trøndertun lydlinja.

Dette her er vell spilt inn før han begynte der, han er gitarist og vokalist. Tøff "Jølstra-metall" som vi kaller det :P

Delen som begynner 2:39 er fantastisk, umulig å uttrykke hvor genialt det egentlig er.

http://soundcloud.com/nifrost/under-seks-lange

2:20 ;D

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.