Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bygge pedalbrett


Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den bagen til Tonetrunken er ikke noe selling point, spør du meg. Heller skuffende kvalitet.

Hva er det med kvaliteten som ikke er tilfredsstillende? Jeg kjøpte min brukt for ca. ett og et halvt år siden. Den ligger i bandbussen og blir båret ut og inn av den ved spillejobber og ellers en sjelden gang ut og inn hjemme, noe som muligens kan anses å være relativt normal bruk, og det tåler den da veldig godt. Sømmen til polstringa på ene bærehåndtaket har gitt seg litt, men det er også alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske normalt bruk på min også, stort sett bare inn/ut av bilen. Bagen fungerer forsåvidt fremdeles, men bærer bare preg av billigere produksjon. Sømmer går opp litt her og der, bærereima, f.eks., har gått opp i skuderpolstringa og da ser jeg at reima ikke er gjennomgående, et forsøk på å spare 20 cm med nylon. De kunne godt spandert på en lomme eller 2 på sidene også.

Litt kjipt når resten av T-Rex produktene holder såpass høy kvalitet, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snekret et sammen av gamle sengebunner.. og sprayet svart. Clas Ohlsons borrelås gjør at pedalene henger dønn fast!

Plass til 10-12 pedaler, og det har plass til et par strømforsyninger under.

Ble iallfall bilig, og det fungerer helt greit den dag i dag!

Kjør på med å bygge eget brett!

Hjemmelaget-800.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var en god ide hvordan gjør jeg det :P

Hehe, vel vis du vil lære deg litt smått er det både billig å bra kits på www.musikding.de krever ikke så mye for å få bygget de eller.. drill, borr, skiftnøkkel å en loddepenn så er du igang :)

senere kan du kjøpe komponentene der, så kjøpe print kort andre steder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.