Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor finner jeg en kabelovergang - 2 jacks til en minijack


Sorg

Anbefalte innlegg

Har sjekket Expert, Riff, ljudia.. Ingen som har dette. Alternativet er jo å kjøpe først en overgang til minijack og så fra en overgang med to minijack til en minijack.

Lurer bare på om dette vil gi uønsker støy? Med tanke på det ekstra leddet altså..

Det er to studiomonitorer som skal kobles til PC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å lodde en minijack rett på den kabelen det sitter to jackplugger på?

Det enkleste er ofte det beste. Jeg kan gjøre det for deg, men ser på den engelske prisen at det blir mye dyrere for deg enn å bestille der, hvis du får det til. Bare postvesenet sørger for det.

Hvis det ikke haster, kan du jo sjekke om du finner noe på Deal Extreme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs på hvor fin du er på det. Jeg tror ikke du vil høre forskjell, men jeg ville nok heller ha loddet noe selv, jeg. Slike "overganger i overganger"- saker er ikke akkurat noe å trakte etter, for å si det slik. Jeg ser vel mere for meg at det slutter å virke, evt dårligere lydkvalitet enn at du vil oppleve det som "støy".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo overganger fra RCA til 6,3mm jack, så du kan jo kjøpe en vanlig minijack til RCA og et par slike. Koster en slikk og ingenting på Clas Ohlson, og er bare plugger som du trer på RCA-pluggene på kabelen. Har brukt den løsningen selv, og har ikke merket noe til hverken dårligere lydkvalitet eller støyproblemer.

220719_X_2007-06-29_070019_590.jpg

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=146305622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.