Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Modern Player


Duckling

Anbefalte innlegg

Ny serie(?) fra Fender med gitarer og basser i budsjettklasse. Klassiske modeller med veldig alternative features.

Noen som har kjennskap til disse? Selv om jeg er ganske tradisjonell av meg synes jeg dette så veldig spennende ut. Thinline Tele med P90's, jaguar uten all unødvendig elektronikk og med P90's, Jaguarbass med J/P-konfig og annet snadder, og det med MSRP på linje med Squier Classic Vibe.

Så det tenkte jeg også på. Er dette MIM, eller er det kinaprodukter? De har jo Fender på headstocken, men med pris som sagt på linje med high-end Squier så begynner man jo å lure.

Edit: Tilsynelatende er disse produsert i Kina, men med Fender på headstocken. Iflg Wikipedia er hvertfall Modern Player Jaguar "crafted in China". Virker uansett spennende. Om det er på nivå med Classic Vibe er det jo gode arbeidsjern for en slikk og ingenting, og det er jo ganske alternative konfigurasjoner i forhold til Classic Vibe.

Slenger med en link :)

http://www.fender.co...ayer/search.php

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaguaren er den som frister meg desidert mest, i 2-tone burst-finish. Utseendemessig dritfet Jaguar med P90s og uten all den elektronikken man ikke har behov for uansett. Har en Jaguar fra før, men med buckere, og flesteparten av bryterne er teipet fast. Vurdert å bytte den ut med en Jazzmaster, men jeg liker 24" mensuren, så det har liksom utgått. Helt til nå. Og nå kan man jo få en til, i stedet for å bytte ut den man har :D

edit: Ift lyd så er det jo smak og behag, og mye hvordan amp er stilt inn også. Synes hvertfall dirty-klippet av Jaguaren låt kult, både bridge- og neck-PU

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.