Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ekte saker eller?


mrwarensemble

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor det skulle være feil, men hvis du blir støtet av det skal jeg endre det også..

Det går vel mer på at spammere kan scanne forum som dette for mailadresser slik at du blir nedlesset med spam. Tipper det var et velment råd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det var aldri min mening å buste/såre noen på noen måte. Men når det gjelder denne posten kan jeg forstå det meste.

Du forteller agt du er 14.! Da er det viktig at snakker med oss før du handler! Og jeg beklager hvis jeg var stygg i mine mailer.

Det er nutll problem om du sender en post i en av kategoriene, eller du kan sende PM til meg. Har en ung gutt selv som har begynt!

Poenget er at her knytter du kontakter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var aldri min mening å buste/såre noen på noen måte. Men når det gjelder denne posten kan jeg forstå det meste.

Du forteller agt du er 14.! Da er det viktig at snakker med oss før du handler! Og jeg beklager hvis jeg var stygg i mine mailer.

Det er nutll problem om du sender en post i en av kategoriene, eller du kan sende PM til meg. Har en ung gutt selv som har begynt!

Poenget er at her knytter du kontakter ;)

Prøver du å si at jeg er selgeren? :huh: Som jeg har sagt tidligere så er jeg ikke selgeren... Jeg er 14 år, men jeg har spillt i noen år nå, så jeg vil vel heller kalle meg viderekommen (hvis det er lov :) ) Men uansett så er jeg ikke selgeren, jeg er bare en litt dum og dårlig til å formulere meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fake ja

Jepp. Headstocken ser feil ut (hvis jeg klarer å se forbi det at bildene ser ganske dratt ut), et tilfelle av kvist i treverket (kikk på baksiden av gitaren, noe slikt vil nok aldri gå igjennom hos Gibson med mindre de kjører en limited edition 'låve'-gitar) + at tune-o-maticen har store høydejusteringsskruer som på en Epiphone og ikke små som på en Gibson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan se en kvist på baksiden av kopigitaren, i alle fall.

Kvisten føyer seg fint inn i rekken av tegn på hva som er en fake og ikke en original. "Fake" som i "billig ræl som utgir seg for å være noe annet enn det den er". Hadde dette vært en replika derimot, tviler jeg på at vi hadde sett noen kvist. Ei heller hadde den hatt de avvikene som allerede er påpekt.

Og der pensler vi inn på "fake" vs "replika". Kjør debatt, ev. ikke.

God fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvisten føyer seg fint inn i rekken av tegn på hva som er en fake og ikke en original. "Fake" som i "billig ræl som utgir seg for å være noe annet enn det den er". Hadde dette vært en replika derimot, tviler jeg på at vi hadde sett noen kvist. Ei heller hadde den hatt de avvikene som allerede er påpekt.

Og der pensler vi inn på "fake" vs "replika". Kjør debatt, ev. ikke.

God fredag!

Da lærte jeg hvertfall en ny ting i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.