Web Analytics
Jump to content

Ekte saker eller?

mrwarensemble

Recommended Posts

Litt få og små bilder, men det ser ikke ut som bindingen på halsen går over endene av bånda. I tillegg skal vel ikke disse orginalt ha deksler på pickups. Ser også ut som det mangler "pointers" (vet ikke om det er rett ord) på volum og tone kontrollene.

Litt få og små bilder, men det ser ikke ut som bindingen på halsen går over endene av bånda. I tillegg skal vel ikke disse orginalt ha deksler på pickups. Ser også ut som det mangler "pointers" (vet ikke om det er rett ord) på volum og tone kontrollene.

Det er sant angående dekslene. Slash bruker vanligvis Seymor Duncan Anlico Pro II, og alltid uten deksler.

Vet ikke hvilken av setningene dine som er bildeteksten til bildet du henviser til, Brekkvaselven.

Husk at gitaren for all del kan være ekte med tanke på at det ikke skal så mye til å sette på deksler og pointere.

Merk: Jeg har sett episoder hvor folk har kjøpt en fake gitar som de tror er ekte, men som de selger til en pris de tror er rettferdig. Triste historier..

Edited by Tandbergern

Det er nok mulig. Jeg sendte nettopp en mail til selgeren og informerte om at det er dårlig gjort å legge ut en falsk gitar til salgs. Vi får se hva som skjer :P

Får jeg ikke svar = fake

Edited by Rakken