Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Online trommespor tilgjengelig - rask levering


Beat Poet

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Jeg heter Will Jones og er trommeslager online. Det betyr at du kan kontakte meg for å spille inn trommer til dine låter over internett! Du får gratis demoer og betaler ingenting før du er fornøyd. Dette er svært passande om du har hjemmestudio og synes at programmerte trommer ikke yter låtene dine rettferdighet. Jeg nevnte rask levering-forskjellen med meg er at jeg som oftest kan levere en demo neste dag, så ting vil ikke drøye. Jeg tilbyr lave priser og god kommunikasjon med kunden. Jeg vil svært gjerne levere trommespor for nordmenn!

Klikk på linken i signaturen min for å lese anbefalinger fra kunder jeg har hatt. Du kan også se/høre noen eksempel,

Kontakt meg om noe ikke gir mening på norsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

By the way- if you want to advertise your services on a regular basis, you will need to pay a small sum for doing this. We use this money to keep the forum going.

You can then get your own banner, and advertise as you like as well make threads to communicate with your customers.

There is nothing wrong with this thread so far, but we think it's only fair that people that generate a certain income from this forum can pay a small amount to cover the expense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jeg vet ikke hva andre har gjort og ikke gjort med dette, men jeg har nå vært gjennom prosessen med å få han til å spille inn et par spor for meg.

Jeg kan ikke annet enn å anbefale tjenestene på det varmeste. Jeg har ikke fått de ferdige sporene enda, men opp til nå har både kvaliteten på arbeidet hans, kommunikasjonen med meg som kunde og så videre vært over all forventning!

Jeg må si jeg er imponert over en trommeslager som fikser trommespor på bakgrunn av et par liveopptak/øvingsopptak av heller "skamfull" kvalitet. Det er faktisk så bra det han har levert at jeg ikke gidder å be om å få fikset et par små detaljer. Vi endrer heller det vi spiller. Det er tross alt snakk om et par coverlåter.

Jeg sendte over to småtvilsomme lydspor, og en oversikt over gangen i låtene, sånn intro- 8 takter, vers, 16 takter, refreng og så videre. På kort tid hadde jeg et demospor i OK kvalitet i epostboksen min, etter at vi hadde utvekslet noen uklarheter som alle var min skyld.

Oppsummert- fyren kan virkelig å spille trommer, holder det han lover, og prisen er det ikke noe å si på. 330 kroner for to "custom" trommespor er det ikke noe å si på, for å si det mildt. Dette sparte meg for enormt mye arbeid!

Når vi får jobbet mer med dette, blir det lyd å få høre. Før det, så anbefales disse tjenestene på det aller varmeste. Og nei, jeg har ikke fått rabatt for å skrive dette. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Anbefaler Will Jones til alle som trenger trommespor og ikkje har tingang på trommeslager. Han har laga trommespor til meg fleire gongar, og eg er veldig fornøgd med det han leverer, både lydmessig og teknisk sett! Han er også veldig flink til å lytte om du vil forandre noko. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.