Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Problemer med støy? les paul


Isvarmt

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nei, BB Pro er ikke vokset. Hadde selv et sett i Gibsonen min (originalt), har nå kun i neck (som byttes ut snarest), og når jeg bytter fra bridge (som er vokset) til neck kommer det en grusom feedback som oppstår bare jeg tar pauser inni sangene, og når det ikke feeder støyer det vesentlig mer.

Rett skal være rett, jeg bruker veldig mye gain, men jeg bruker også noise-gate som tar knekken på 99% av støyen på bridge-pickupen.

Edit: ser faktisk ut som at BB Pro er vokset, min feil... Men de støyer hvertfall utrolig mye, så kanskje de er mindre vokset eller noe...

Hvorvidt de er vokset eller ikke, kommer ann på om de har deksel eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel skrevet correct me if I'm wrong..

Jeg mener bestemt at i de tilfeller jeg har hatt med dekslede pickuper å gjøre, har de fleste vært vokset, mens når det kommer til åpne pickuper har ingen av de jeg har vært borti vært vokset.

Men om du vet noe annet, takker jeg for infoen, så ble jeg plutselig litt klokere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, riktig. Det er en LP med printkort ja. De har jeg ikke noen erfaring med, men som nevnt at ting ser bra ut, trenger ikke bety at det er det. Sjekket jordingen på jackuttaket? Switchen?

Prøv å rikke litt på noen ledninger og slikt og hør om det er noe som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekka kontakta i hybelen, det var iallefall jord tilkoblet, prøvde også å kjøre en jordleder fra kontakta og til metalldeler på gitaren men det hjalp ingen ting, eneste som hjelper på støyen er når jeg tar på en metalldel eller strengene. Har desverre ikke multimeter tilgjengeli akuratt nå, så får ikke testet jorda i kontakta. :)........kan også nevne at støyen forandrer seg når jeg beveger meg rundt i rommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.