Web Analytics
Jump to content

Ibanez ARZ307

Troll
 Share

Recommended Posts

OKei, hadde tråd om dette før forumet kræsjet, så fikk ikke med meg svarene..

Noen her som har spilt på denne? Ser etter en gitar med noe rund hals, overkommelig pris og 7 strenger og har kommet over ARZ307-serien som virker interessant..

Eneste jeg kulle trengt på den, er jumbo-frets.. Men ellers så virker det som gitaren har fått mye bra reviews.

Erfaringer?

http://www.ibanez.com/ElectricGuitars/model-ARZ307

ARZ307BK.gif

Som jeg sa i den opprinnelige tråden har jeg ikke prøvd akkurat den modellen, men har spilt på flere ART og ARZ, og de er generelt meget lettspilte og bare gode å spille på. Dog veit jeg ikke hvor mye forskjell det er på 6'erne i serien og denne.

Pen den der! Men hvor mye koster den?

Hvis jeg får solgt S'en min snart, så kan jeg gå til innkjøp av en ny 7er til max 4.5k/$500.

Det som erer fint med ARZ'en, er at den har litt tykkere hals og kropp i mahogany, som forhåpentligvis kan gi en tung sound. Men ulempen er at den har 25" skala.. SKulle hatt noe lengre.

Men jeg luker både Ebay og finn.no hver dag, så forhåpentligvis kommer jeg over noe jeg har lyst på :P

Hadde jeg hatt penger, så hadde jeg garantert gått foren ny Schecter. Men jeg har allerede klart å bruke opp hele januar-stipendet mitt.. :P

Edited by Troll

Det var det da. Den har pris på 899$ har jeg fått med meg. Hadde spart meg litt opp hadde jeg vært deg. Mye fordi jeg har stua vekk Ibanezfeberen for godt (og ja har en eid nok Ibanez til å ta den avgjørelsen). Den der LTDen tok meg med storm. Ikke hadde jeg tenkt å legge penger i en 7 strenger eller en LTD, men det ble vel kjærlighet med første blikk som de sier. Burst finish, fast stol, plekterbrett, passive pickuper, ibenholt gripebrett og en ok headstock for engangs skyld. Jepp, jeg er solgt!