Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilke(n) gitar(er) venter du på?


frygisk

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ikke snakk om noe fake vintage, bare en lakk med gultone som ser bedre ut enn helt klar lakk...

Hehe, nettopp hva jeg mener. Legger ikke noe negativt i det, derav anførselstegnene. Det er smak og behag. For meg gir den helt klare, silkematte lakken inntrykk av en ren og ubehandlet lønnetrehals. Jeg synes også den er god å spille på. Og jeg vet at med årene vil treverket ta farge helt naturlig. Om 40 år blir også min gitar "Vintage".

Imens gleder jeg meg over en gitar som låter utrolig bra og er bedre å spille på enn noen annen seksstrenger jeg har prøvd i løpet av 40 år. Kanskje bortstet fra et par eksemplarer av Martin. Men det er jo noe helt annet.

Endret av toralfsan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schecterne er så utrolig digge at det er til å få ståtiss av. Eneste problemet er at de driver og faser ut V'ene sine...

Men sjukt sexy gitar, men det må være B-vare, den har jo for mange strenger :P

Hehe, da må du se Blackjack ATX'n min i matt svart :wub: Du kan vell kalle det B-vare! Men jeg skal stemme den i drop G :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Heltre gran i lokk, bunn og sider, mahogny senterblock til bak stolen, gripebrett, strengefest og fingerrest i ibenholt!

Er litt usikker på finnish ennå, men han la nettopp ut et ferdig bygg på blogen sin, og den ser farlig fin ut.

http://www.victorbakerguitars.com/blog/?p=4336

Ellers blir den nok en slags D'angelico burst. Vi får se.

Finnishen er jo noe av det siste han gjør på gitaren, så jeg har god tid til å bestemme meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.