Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilke(n) gitar(er) venter du på?


frygisk

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp! Etter hva jeg har hørt selges MIJ Fender nå kun i Japan fordi de ble for bra? Vet ikke om det stemmer, men det er jo i så fall forståelig. Har en '94 MIJ Strat som er helt episk digg!

Tre av mine fire gitarer (regner ikke med Epi-søppelet og den defekte Jasmine-kassegitaren) er MIJ, liten tvil om at japsene kan å lage gitarer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Fender Japan hadde et godt år i 94. Spiller en del på en MIJ Tele fra 94 som også er helt vidunderlig. Med det sagt har jeg også en '11 MIJ Jaguar som er feiende flott, så de har fortsatt god kontroll der :)

Faktisk har jeg også 3/4 gitarer fra Japan. (Den ene er ikke min, men den brukes mye, og den ene er akkustisk, men likevel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på en Reverend Pete Anderson som forhåpentligvis kan hentes på postkontoret i morra. Det blir min første hollowbody, spennende. Jeg fikk en god bruktdeal på denne og at den har fått Guitar Players Editors Pick Award skader heller ikke :)

Pete_Anderson_black_lg.jpg

Endret av Brötthäst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på en Reverend Pete Anderson som forhåpentligvis kan hentes på postkontoret i morra. Det blir min første hollowbody, spennende. Jeg fikk en god bruktdeal på denne og at den har fått Guitar Players Editors Pick Award skader heller ikke :)

Pete_Anderson_black_lg.jpg

AH SHIIIIET! Det kom en teskje bløtt her nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et vondt ord om Fender, men det finnes jo alternativer, og jeg liker G&Ls filosofi om å dyrke det beste fra det originale Fender før CBS kjøpte det opp og lagde masseproduserte varer. Ulempen er at en G&L taper seg fortere i verdi, men det er jo ikke egentlig noen ulempe om man skal bruke den og ikke selge den. Dessuten er de billigere enn tilsvarende Fendere.

Endret av toralfsan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.