Web Analytics
Jump to content

Tonebone Trimode støyer...

Aphelion
 Share

Recommended Posts

...men bare når jeg har kobla til delayen (Boss RE-20)! Det merkelige her er jo at delayen går på batteri, siden Schizoprenicen ikke klarer å levere nok strøm til den. Tonebonen kjører også på egen strømforsyning. Hva i all verden kan være grunnen til dette? <_<

Pedalene er kobla slik: wah -> tuner -> fuzz -> tonebone -> delay

Merkelige greier. Jeg opplevde noe av det samme med flere pedaler til jeg kjøpte PP2 strømforsyning. :D Prøvd å ta bort en og en boks fra kjeden? Evt. byttet kabler mellom? Hvis problemet vedvarer, ser jeg ikke noen annen løsning enn at du selger meg den trimoden billig!

Tok vekk delayen som sagt, og da var det tyst som i graven... Denne støyen endrer seg forøvrig ikke når jeg skrur opp gain på Tonebonen. Weirdness. Kan prøve med bare de to boksene, og forskjellige kabler!

Tror ikke det hjelper å kjøpe ny strømforsyning siden ingen av disse to er koblet til den jeg allerede har! ;)

Synes også det er merkelig at RE-20'en ikke får strøm nok fra strømforsyninga di? Det er ikke noe problem hos meg. Men som sagt, lagde den støy både når jeg hadde Fueltank Classic (of course) og Fueltank Jr. Etter PP2, den allra størsta tystnad. Og jeg har også en Tonebone med egen strøm i kjeden.