Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tonebone Trimode støyer...


Aphelion

Anbefalte innlegg

...men bare når jeg har kobla til delayen (Boss RE-20)! Det merkelige her er jo at delayen går på batteri, siden Schizoprenicen ikke klarer å levere nok strøm til den. Tonebonen kjører også på egen strømforsyning. Hva i all verden kan være grunnen til dette? <_<

Pedalene er kobla slik: wah -> tuner -> fuzz -> tonebone -> delay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige greier. Jeg opplevde noe av det samme med flere pedaler til jeg kjøpte PP2 strømforsyning. :D Prøvd å ta bort en og en boks fra kjeden? Evt. byttet kabler mellom? Hvis problemet vedvarer, ser jeg ikke noen annen løsning enn at du selger meg den trimoden billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok vekk delayen som sagt, og da var det tyst som i graven... Denne støyen endrer seg forøvrig ikke når jeg skrur opp gain på Tonebonen. Weirdness. Kan prøve med bare de to boksene, og forskjellige kabler!

Tror ikke det hjelper å kjøpe ny strømforsyning siden ingen av disse to er koblet til den jeg allerede har! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er merkelig at RE-20'en ikke får strøm nok fra strømforsyninga di? Det er ikke noe problem hos meg. Men som sagt, lagde den støy både når jeg hadde Fueltank Classic (of course) og Fueltank Jr. Etter PP2, den allra størsta tystnad. Og jeg har også en Tonebone med egen strøm i kjeden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.