Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall Lansering


Hallstein

Anbefalte innlegg

http://iheartguitarblog.com/2012/01/namm-2012-marshall-50th-anniversary-1-watters.html

Marshall kommer til å slippe 1-watts amper i år...

This year marks Marshall’s 50th anniversary, and to celebrate the occasion they’re releasing a different one-watt amp (available in head and combo versions) to represent a popular amp from each decade. A new one will be released every 11 weeks. First up is the JTM1 to represent the 60s. Next is the JMP1, then the JCM1 (think JCM800), the DSL1 (think my personal amp, the DSL2000) and then the monstrous JVM1.

marshalls1.png

GAS?.... jepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dyrt leketøy. Av en eller annen merkelig grunn ser det ut til at markedet for "soveromsforsterkere"

bare blir større og større, og det er vel for det markedet disse er produsert.

Sjøl har jeg aldri spilt på en forsterker på soverommet, og disse jubileumsmodellene kan jeg ikke se at jeg har noen bruk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at de faller litt mellom to stoler i forhold til volum!?

1 watt er mer enn nok til å spille alt for høyt hvis du bor i blokk/har unger som skal sove osv, men i et hardtslående rockeband (som man gjerne spiller i hvis man liker sånn gitarlyd) er jeg ikke sikker på om den overlever. I hvilken setting skal man bruke den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.