Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Hot rod deluxe 3 som metal amp?


speedfreak

Anbefalte innlegg

5150 (som vel er utgangspunktet for EVH-Fenderen) er jo også opprinnelig en Peavey-modell... Jeg er enig i at EVH-ampen ikke er representativt for Fender generelt.

Når det er sagt, så synes jeg Fender Hot Rod får litt ufortjent pepper. Har prøvd den med Tube Screamer og generelt synes jeg den biter godt fra seg på overdrive. Men som de fleste Fendere synes jeg også for Hot Rod at det er clean-kanalen som er dynamikkbomben.

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaksak det. Men da blir jeg litt nysgjerrig må vite. Har du AB-testa de? Side by side? Plug in, plug out?

Jepp blir personlige preferanser, har ikke AB testa dem, har bare testa Fender'n som låt helt kanon sammen med telecasteren, mulig peavy'n er en kjempe amp for all del, men vil aldri bli det samme som en ekte fender i hodet mitt, fanboy syndrom på det værste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp blir personlige preferanser, har ikke AB testa dem, har bare testa Fender'n som låt helt kanon sammen med telecasteren, mulig peavy'n er en kjempe amp for all del, men vil aldri bli det samme som en ekte fender i hodet mitt, fanboy syndrom på det værste :P

My point exactly :D Gjør deg sjøl en tjeneste, kjør en AB-test på de to. Så får du kanskje kurert Fender-hjernevasken din .. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My point exactly :D Gjør deg sjøl en tjeneste, kjør en AB-test på de to. Så får du kanskje kurert Fender-hjernevasken din .. :lol:

Veldig mulig :D

Eneste fått spilt på av peavy er noen ellgammle amps, type med blå front å gammel type logo, låt ikke spesielt bra, men for all del kan de nyere være konge :)

Men klarer meg lenge med min lille champ å en mic ^^ til jeg evt får råd til noe hus... eller finner meg noe band igjen

Endret av Concker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg si det slik da....

Før du evt blar opp 7 laks for en Fender Hot Rod Deluxe, eller Blues Jr. III, så vil jeg anbefale deg å kjøre en side by side AB-test mot en Peavey Classic 30, til 4,5k.

Om du da spaserer ut av butikken med en Fender, så har du gjort en god kvalitetssikring av beslutninga di :)

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.