Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Hot rod deluxe 3 som metal amp?


speedfreak

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Anbefaler Peavey Classic 30. Billigere, og betydelig bedre drive-kanal, like god clean og reverb.

Edit: Og det er ikke noe jeg trur. Har AB testa de, og jeg hadde kjøpt Peavyen selv om jeg hadde fått Fendern slengt etter meg for samme pris... altså 4,5k. Funker bra, kun 18 kg. Knallamp for lite klink. ;)

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert litt urelevant her, men jeg bruker en Boss ML-2 forran en Fender Twin Reverb, og det låter bedre enn akseptabelt for metal, mtp at det er en clean amp.

So Fender og metal er ikke nødvendigvis feil, men man kjøper selvsagt ikke en Fender hvis det primært er high gain lyd man ønsker da.. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Peavey Classic 30. Billigere, og betydelig bedre drive-kanal, like god clean og reverb.

Edit: Og det er ikke noe jeg trur. Har AB testa de, og jeg hadde kjøpt Peavyen selv om jeg hadde fått Fendern slengt etter meg for samme pris... altså 4,5k. Funker bra, kun 18 kg. Knallamp for lite klink. ;)

Det er jo ikke store prisforskjellen nå ser jeg. Peavey 5600,- og hot rod rundt 7k. Har lest at den nye hot rod deluxe 3 har mye bedre drive kanaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peavey Classic 30! Har prøvd begge ampene og Classic 30 sparker rævva til fendern. Personlig ville jeg valgt en forsterker med en mer allsidig vrengkanal, men hvis du er ute etter en bra amp som tar pedaler, så går du ikke feil med den Peaveyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.