Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Signatur gitar fra Hetfield!


krizmeister

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For den første, den er kul, og det er typisk at man får pryl så fort noen prøver noe nytt og en smule ekstremt.. Hadde aldri forventet noe.. Alle biler ligner i utgangspunktet på en bil, derfor skal du ikke være overasket over at en gitar faktisk har fellestrekk med andre gitare..

For det andre, ikke veldig voksent å endre tema bare for å starte en krangel.. Hvilket du VET slike kommentarer som du kom med nå vil gjøre..

1. Eg har ingenting imot orginale eller ekstreme gitardesign, men dette synest eg ikkje var vellukka i det heile teke. Mustaine sa sjølv i eit intervju at " you'll either love it, or think it's the gayest thing ever".

2. Hadde eg vore ute etter å starta bråk hadde eg ikkje spurd etter andre synspunkt, og kor vidt ein gitar er fin eller ikkje er som kjendt ein subjektivt sak og det må for f*en vera lov å uttrykkja si eiga meining

Beklagar dersom du vart støtt av at eg endra retning på tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en mener ibanez er dritt har det ingenting hvordan en sier det!!!!!!!

Hvis du her prøver å si at det ikke spiller noen rolle hvordan du sier ting, så tar du feil. Hvis du leser innlegget ditt selv, finner du kanskje ut at det mangler noen ord før det gir mening. Regner faktisk med at du har evner til å forstå hva som er forskjellen på å rope ut dine meninger, og det å sette seg ned ved siden av noen og forklare hva du mener. På samme måte er det forskjell på hvordan poster leses.

Tomme tønner romler mest. Hvis du har noe å si, prøv å si det på en seriøs måte, så kanskje noen bryr seg om å kommentere det saklig. Hvis du bare har av interesse å rope så foreslår jeg IRC, der kan du rope i mange kanaler, og du slipper å bli hørt.

Nynorsk er fortsatt sidestilt med bokmål, og de som har noe å utsette på det får bare holde seg helt i ro. Kan være en fordel å lære seg det grunnleggende før man prøver seg på nynorsk, Roar. ;)

Fin gitar, men ikke noe for meg. Kommer likevel til å prøve en om sjansen byr seg. :)

Akkurat nå så svarer du på innlegget mitt saklig...... så da er det vel seriøst! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.