Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Signatur gitar fra Hetfield!


krizmeister

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Paal: Slapp av og ro deg ned en ti-femten hakk..  

Det var selvfølgelig ment som morsomhet med capishe, tror kanskje du bør øke doseringen din litt...

Og James har MANGE Eclipse-gitarer.. Jeg orker ikke engang finne bilder av dem, det er bare mange.. Som oftest som han har modifisert med grafikk eller klistremerker...

Samme med Kirk..

Og både Kirk og James har større samlinger Les Pauler, James samler spesielt på Les Paul gitarer som ble laget det året han ble født (1957 eller noe)..

1963 8)

Men hvorfor er det så mange som har så mye imot Metallica, noen som sier det sier det på et ok grunnlag, men noen jeg veit vet jeg bare sier det for å virke proff.

Metallica har laget masse godsaker og endel dritt (mest godsaker selfølgelig)

Og alt for mange folk dømmer Metallica etter st.anger! Stopp med det! :evil:

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!OMG, OFF-topic!: jeg føler meg ganske heldig for at jeg bor i Nordland, fordi da er nynorsken mye lettere å lære, + at jeg har en far som snakker nynorsk.

On-topic: Jeg liker de "vanlige" Les Paulene bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidan denne tråden har sklidd såpass langt ut, tar eg med den fridomen å vri den over på den nye Mustaine signaturen. Den ser ut som ei blanding av ein iceman, mockingbird og warlock. Personleg synest den er dritstygg, og ville ikkje hatt den om den var kasta etter meg. Vel, kanskje då, men kun for å selja den. andre synspunkt?

http://www.espguitars.com/2005_Preview/axxion.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, nå har du hisset på deg Metallica- OG nynorsk-fans.

Bra jobba. :P

Eg er ikkje utprega fan av metallica, det var ikkje eit forsvar av metallica som var poenget med innlegget mitt.

Det eg vil til livs, er menneske som ikkje har betre ting å ta seg til enn å kome med useriøse og unødvendige innspel i eit elles seriøst forum. Det er slike ting som gjer at alt for mange åpne webforum i Noreg per idag er uleselege. Useriøsitet er strupetaket på eit forum som prøvar å vere sakleg.

Fordi der alltid er nokon der ute som ikkje har dei sosiale antennene riktig kobla; useriøse menneske som ikkje tenkjer det minste over kva dei faktisk skriv (iallefall tilsynelatande så). Useriøsitet, som innlegget til Denim Demon her oppe, som eg ikkje gidd kommentere utover det. Useriøsitet som den meiningslause bashinga av metallica i innlegget til Roar, eit innlegg som absolutt ikkje tilfører tråden noko som helst nyttig. Og enormt mange andre innlegg på dette forumet; ein treng ikkje leite lenge for å finne noko.

Nu skakje du begynne å hisse sæ opp ? ka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en mener ibanez er dritt har det ingenting hvordan en sier det!!!!!!!

Hvis du her prøver å si at det ikke spiller noen rolle hvordan du sier ting, så tar du feil. Hvis du leser innlegget ditt selv, finner du kanskje ut at det mangler noen ord før det gir mening. Regner faktisk med at du har evner til å forstå hva som er forskjellen på å rope ut dine meninger, og det å sette seg ned ved siden av noen og forklare hva du mener. På samme måte er det forskjell på hvordan poster leses.

Tomme tønner romler mest. Hvis du har noe å si, prøv å si det på en seriøs måte, så kanskje noen bryr seg om å kommentere det saklig. Hvis du bare har av interesse å rope så foreslår jeg IRC, der kan du rope i mange kanaler, og du slipper å bli hørt.

Nynorsk er fortsatt sidestilt med bokmål, og de som har noe å utsette på det får bare holde seg helt i ro. Kan være en fordel å lære seg det grunnleggende før man prøver seg på nynorsk, Roar. ;)

Fin gitar, men ikke noe for meg. Kommer likevel til å prøve en om sjansen byr seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidan denne tråden har sklidd såpass langt ut, tar eg med den fridomen å vri den over på den nye Mustaine signaturen. Den ser ut som ei blanding av ein iceman, mockingbird og warlock. Personleg synest den er dritstygg, og ville ikkje hatt den om den var kasta etter meg. Vel, kanskje då, men kun for å selja den. andre synspunkt?

http://www.espguitars.com/2005_Preview/axxion.htm

For den første, den er kul, og det er typisk at man får pryl så fort noen prøver noe nytt og en smule ekstremt.. Hadde aldri forventet noe.. Alle biler ligner i utgangspunktet på en bil, derfor skal du ikke være overasket over at en gitar faktisk har fellestrekk med andre gitare..

For det andre, ikke veldig voksent å endre tema bare for å starte en krangel.. Hvilket du VET slike kommentarer som du kom med nå vil gjøre..

Back to Hetfield-signature, start eventuelt en egen Axxion tråd.. Men prøv å vær litt voksen i utformingen av innlegget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paal. Du står for nesten alle off-topic innleggene her.. Bare så du vet det. Lær deg å ignorere "teite" meldinger. Null vits i å hisse seg opp.. Start en ny tråd i tilfelle.

Uansett: Hetfield Gitaren var noe kjedelig syntes jeg... Så litt plæst ut. Likte ikke finishen. Den var kul, men ikke pen.

Amen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.