Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Signatur gitar fra Hetfield!


krizmeister

Anbefalte innlegg

Det var meningen at den nye Exploreren skulle bli James' nye signatur, men han kan ikke fordra den.. hehe

Det er helt enkelt derfor han spiller Eclipse-gitarene til ESP, next best thing..

Og jo, han har faktisk fått seg et par nye Gibsn Explorere de siste åra, en av den er "Rusty" som mer eller mindre er en Gibson Gothic Explorer med "Rusten" pick-guard..

For å ikke nevne alle Gibson Les Paulene han har fått, hvorav en er den berømte sateng-lilla med creme binding...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pluss at Capishe skrives med "s" :mrgreen:

1. capishe

its an old word meaning "do you understand?", used by Italian mobsters.

And whoever thinks its an old school gangsta term is fucking retarded.

Ok Salvatore, I want Jimmy wacked. Leave him in a dumpster, so the garbagemen have a little surprise, capishe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker metallica. Likte ikke st. anger noe særlig som plate, men det er noen gode låter, spesielt live. Load og reload er ok, men ikke like bra som det gamle i mine øyne. Har også respekt for guttas standpunkt mot napster etc.

MEN; Det påvirker ikke det faktum at ESP vil tjene penger på at det er endeløst mange Hetfield fans som vil kjøpe en sånn gitar.. Hva skjedde med signaturmodellene som var basert på gitaristenes egne favorittgitarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paal: Slapp av og ro deg ned en ti-femten hakk..

Det var selvfølgelig ment som morsomhet med capishe, tror kanskje du bør øke doseringen din litt...

Og James har MANGE Eclipse-gitarer.. Jeg orker ikke engang finne bilder av dem, det er bare mange.. Som oftest som han har modifisert med grafikk eller klistremerker...

Samme med Kirk..

Og både Kirk og James har større samlinger Les Pauler, James samler spesielt på Les Paul gitarer som ble laget det året han ble født (1957 eller noe)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være ekkel, men jeg gir katta i hva du mente med innlegget. Jeg er helt enig med deg, men hvis man skal reagere slik på alle usaklige innlegg, så sklir tråden ut. Slik som nå.

Lær deg å gi beng, og les de saklige innleggene i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier meg ikke uenig med det du prøver på, jeg sier bare at jeg har sett for masse spam og "fy faen du spammer, jeg skal klå deg"-motinnlegg på en hel haug forum, og derfor hopper elegant over de innleggene. Jeg gidder ikke å sløse kalorier på å konstant henge meg etter de som er usaklige. Noen ganger lar jeg meg irritere og provosere, og blir enda mer irritert over at jeg lot meg irritere etterpå. Men ingen er perfekte.

dersom dei vert fortalde mange nok gongar at oppførselen deira ikkje er velkomen eller akseptert, av mange nok menneske som søkjer seriøs samtale rundt saklege tema, at det då til sjuande og sist vil verte betre.

Tviler på at noen her inne har den tida det tar, du.

Maser du bort en kar som spammer, så kommer det alltids en til. Slike utbrudd ser jeg ikke på som en holdbar metode for å bli kvitt useriøs posting. Det er mer en måte for å uttrykke personlig irritasjon, noe som i seg selv igjen er regelrett spam.

Andre ting som heller kan iverksettes er:

- Tidssperre på innlegg (det kan ikke gå under 2 min mellom hver gang man poster).

- Begrensede muligheter for nyregistrerte medlemmer (ingen mulighet for egen avatar, begrenset plass til signatur, slik at man må gidde å gjøre noe for å kunne være en personlighet).

- Droppe "plekterne". Slik rating av medlemmer er ingen vits. Postcount kan vel også muligens droppes.

- "Ban-rating".

- Konsekvent stenging av DDTs.

Disse innleggene kan vel egentlig slettes eller flyttes til en annen tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.