Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Suhr Doug Aldrich pickup for bridge. Erfaringer?


Hammero

Anbefalte innlegg

Har noen her noe erfaring med denne eller samme type for bridge?

Har i ca 1 zillion år brukt Dimarzio Evolution og de siste åra Evo 2, og føler at tida kan være litt overmoden for å kanskje prøve noe nytt som ligger i den samme gata som Evo.

Har jo slumpa til å se Mark Day på YouTube og han bruker vel stort sett disse, og han har jo stort sett veldig bra lyd. Kanskje litt masete innimellom men likevel. :-)

Har satt pris på å få høre om noen har erfaringer med de.

Usikker på om dette er rette forumet, men flyttes vel hvis det ikke er det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min absolutte favoritthumbucker.

Jeg har bare en gitar igjen med DiMarzio i..Aldrich`n eter seg sakte men sikert inn hver gitar :)

Den er rocka men likevel klar og har bra strengseperasjon, skjuler ikke slurv og unøyaktighet som endel DiMarzioer har en tendens til så den kan være litt uvant hvis du går fra de til Aldrich

Splitter også bra til å være en hi output bucker

Du kan vel finne mye mer info/omtale av den på et forum som HRI der det er mange Suhr brukere

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da skal jeg prøve det også. Evoene er også veldig ærlige så jeg tror ikke det blir den største overgangen. :-)

Er det veldig høy output på de? Jeg kjenner Dimarzio pickupene veldig og du har ikke noe referanse på outputen på Suhr opp i mot en Dimarzio? Bruker du Suhr i både neck og bridge?

Hvor får du tak i de?

Takk for kjapt svar forresten. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om jeg har prøvd den. Hoved gitaren min har SC i neck, og jeg tror ikke jeg satte DA neck puen i EBen. Den låter ihvertfall helt "riktig" i bridge. Den har alt du vil ha liksom uten å være superhissig så jeg har slått meg til ro med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.