Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Janaxelmaj7-13 [24.01.05]


JanAxelmaj7-13

Anbefalte innlegg

Her er to bilder av noe av utstyret mitt!

DSC_0006.jpg

Her har du: Rivera Bonehead 100w topp, Bonehead 4x12, midibrett, tc's g-major, wah-wah + ernieball volumepedal!!

010002.jpg

Litt dårlig bilde, men det er hvertfall en Music man luke sign. mod. + en fender fat strat deluxe..

Det er hvertfall det jeg hovedsaklig bruker av gitarutstyr, men mer morsomheter må man ha, men de er ikke egnet for å ligge på nettet, hvertfall ikke nå.. kanskje senere, jaja...over og ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyset på det øverste er blitt sånn p.g.a at axel har overeksponert det hvite teppet. Det nederste er tatt med analogkamera og gjengir vel lyset i lokalet ganske greit. Muligheten til å justere hvitbalanse effektivt er der imidlertid ikke, så helt korrekt blir det sjølvsagt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å måtte diskutere med deg per, men jeg har slettes ikke overeksponert det øverste bildet!! Men istedet har jeg mixet litt i Photoshop slik at bildet ble slik jeg ville det skulle bli! Kunne lagt ut råfila og, men hva er vitsen med kjedelig lys når det kan se litt mer spacet ut! Men hei,, trodde dette var et gitarforum.. Skal vi diskutere foto har vi en side som kalles foto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.