Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til nye kabler!


Lykkjen

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt til å kjøpe nye kabler. Jeg bruker veldig mye overdrive og distortion, og vil helst ha bort mye av den støyen som kommer med. Så langt kablene kan hjelpe til...

Jeg er ute etter SKIKKELIGE kabler, og det skal ikke stå på noe pris hvis de er bra nok.

Jeg har hørt at Lava ELC kabler er veldig gode, men det hadde vært fint å hørt erfaringer om disse, men ikke minst andre tips!

Håper å finne "The One" innen kabler.

Mvh

Lykkjen

Endret av Lykkjen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Selv er jeg veldig fornøyd med mine Planet Waves. Har hørt mye bra om Lava også, men har ikke fått sjansen til å prøve dem enda dessverre...

Dessuten har thomann.de en veldig god pris på Planet Waves, og kjøper man det samtidig som man kjøper litt andre ting, er ikke frakta noe stort problem heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Gluke!

Evidence Lyric HG(Hi gain)er fantastisk fine kabler både på vreng og cleanlyd, har snart testet rubbel og bit tror jeg og ikke funnet noe bedre selv om jeg har dyrere kabler.

De er jævlig stive og uhåndterlige og ligger ikke fint på scenegulvet uansett hva du gjør, men ikke noe låter som de :)

Melody skal vel være bedre på smidigheten, men ikke testet de. Men f.eks Gilmour bruker de som livekabel fremfor Lyric`n så de kan ikke være så ille!

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.