Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt Toto Album!


Biaxident

Anbefalte innlegg

After all the TOTO members have been writing separately new material for the upcoming new album, they will now start writing and recording together from February 7th, only interrupted by the various shows they are going to play this spring. As far as the direction the new album might take Luke says "Well it's early yet but we want to make this a group effort with some wilder more experimental stuff while still retaining the sound that people like from us. I am quite sure individual members will have some cool self written tunes as well as some of our classic collaborations with familiar names. We WILL see though. I got tunes, Bobby has tunes, Paich, Simon, and I think that Gregg may throw some stuff in with us as well as he is like a member now. Hopefully some Steve Porcaro." Bobby adds "It should be an exciting year for TOTO, and even more so for the fans of the band. We have promised (ourselves, at least) that we would make this CD one of our best efforts, or not release it until it is. That's quite a goal to set for yourself, but it's what we're up against."

YESSSSSSSS!

JAaaaaaaaaAAAaaaa MER TOTO! MER TOTO!!! MEEEER TOTO!! :mrgreen:

Hva kan jeg si? Mer TOTO!!!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... Ikke bare jeg som er TOTOholiker her på forumet. Artig:)

Biax, Nettrom og jeg er gode representanter for Totoholismen ;)

Og det med playback i sommeråpent, er fordi sommerpent er sommeråpent, ikke fordi Toto ikke er en gjeng geniale musikere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toto spiller alltid playback...

De er bare et kommerst popband, vettu. Kommerse popband kan ikke spille selv - de har andre til å gjøre det for seg!

Så det er derfor Toto pleier å leie inn Michael Jackson, Kiss, Earth Wind & FIre, Elton John, Cher, George Benson, Joni Mitchells - for å nevne noen - til å spille for seg i studio.

Her har du en liste over noen av de folka Toto har hatt til å gjøre jobben for seg:

http://www.stevelukather.net/Discography.aspx

...eller var det omvendt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror både tv2 og nrk er litt råtne når det kommer til å la artister spille live... "hva om låta ikke lenger tar 4.03.02.01 minutter :shock: Da rekker vi ikke få inn all reklamen vi vill, og nyhetene vil bli forsinket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toto spiller alltid playback...

De er bare et kommerst popband, vettu. Kommerse popband kan ikke spille selv - de har andre til å gjøre det for seg!  

Så det er derfor Toto pleier å leie inn Michael Jackson, Kiss, Earth Wind & FIre, Elton John, Cher, George Benson, Joni Mitchells - for å nevne noen - til å spille for seg i studio.  

Her har du en liste over noen av de folka Toto har hatt til å gjøre jobben for seg:

http://www.stevelukather.net/Discography.aspx

...eller var det omvendt?

Nei det er nok sånn, jeg mener, de nye artistene er jo imot å spille med playback liksom. Sånn som Jessica Simpson og søsteren hennes. :mrgreen: Så, jaddda. Men Jeg vet hvertfall at Simon Phillips liker og spille med playback, siden han også driver og leier inn masse folk, sånn som Judas Priest og Mike Oldfield og sånt :mrgreen: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.