Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Canadian Breed Custom T-Class


Tommern

Anbefalte innlegg

Dette ser jævlig bra ut for å si det mildt! Hadde ikke kvaliteten på high-end Squier og Taco-fender vært såpass høy så hadde jeg sterkt vurdert en custom herfra jeg også!

Joda. Finnes mye bra gitarer til vettuge penger. Greia mi er at jeg får Tele, P90, Piezo, contours, Koa, Truoil, RW, gold hardware... kort sagt, en gitar jeg ikke får kjøpt i noen som helst gitarsjappe... :)

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Finnes mye bra gitarer til vettuge penger. Greia mi er at jeg får Tele, P90, Piezo, contours, Koa, Truoil, RW, gold harware... kort sagt, en gitar jeg ikke får kjøpt i noen som helst gitarsjappe... :)

Exactly, og det er kult at man kan få en såpass custom gitar til en vettug penge (såvidt jeg har fått med meg). Personlig er jeg bare ute etter en helt plain Tele, og om man da hadde vært nødt til å bevege seg opp på USA-bygde modeller så hadde en custom herfra vært veldig aktuelt da prisene såvidt jeg har fått med meg er rimelige, og instrumentene får god omtale :)

Men som sagt; kul og unik gitar du får deg der. Gleder meg til å se det ferdige resultatet! Stilrent og pent med bare én jack, så håper det ikke byr på funksjonsmessige problemer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig gitar. Kommer den til å ha et standard Fender plekterbrett, eller lages dette også custom? :)

Plekterbrettet blir også custom. Blir litt strat-aktig, men med Tele-horn, og så skal det trekkes litt tilbake fra kantene for å vise litt mer treverk. I toppen blir det litt "fetere" for å dekke P90'en som er større enn SC, også mot halsen, slik at en evt fremtidig pu i neck kommer innenfor brettet. Også blir det pimpet litt med gold skruer... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.