Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Canadian Breed Custom T-Class


Tommern

Anbefalte innlegg

Den syntes jeg ble for lik trad tele. Skal jo ikke finne opp hjulet på nytt da, skal bare stable om litt... :D

Same difference.... Med gang du tar utgangspunkt i Leo sitt design vettu så er'u up against the master hva gjelder estetikk. Det syntes så godt på alle varianter av xyz, alle har no kult men men. Jeg har selv en custom T med TSS setup og det funker men faen hver gang jeg ser en "ordentlig" T...... Oh well, we live we learn...

Any more pics?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner du å snakke som en ekte pilot her B)

He he. Ikke mange som gjør den koblinga der davidsen :D

Any more pics?

Legger ut nye ting så snart de kommer. Han holder på med 2 andre gitarer som ble bestilt før min, så vi får bare smøre oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vurderer jeg et La Cabronita Style plekterbrett, med knotter og jack-uttak plassert sånn...

T-Class Layout 4.jpg

Evt. slik...

T-Class Layout 5.jpg

.. eller rett og slett bare jack-uttakene der hvor de normalt er på en "Tele"...

T-Class Layout 3.jpg

Men blir ikke den siste litt vel "ordinær" mon tro ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første (med jacks foran) så ikke noe mindre ordinær ut, den så egentig bare mer rotete ut, så jeg ville gått for knotter på siden. Den vil jo uansett ikke se helt ordinær ut, og med standard teleform er det begrensa hvor utradisjonell det går an å få den. Skal du ha jacks foran på gitaren så ville jeg funnet noen som ikke har "krage" rundt jacken, som på f.eks Jazz bass, om ikke de er avhengige av å festes i plekterbrett eller tilsvarende, og dermed ikke passer med designet av dette.

2797708672_b404929f0e_z.jpg?zz=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.