Web Analytics
Jump to content

Canadian Breed Custom T-Class

Tommern
 Share

Recommended Posts

ok kan ozz kjøre 4 knotter og 5 veis bryter som du har skissert over og så et mindre plekterbrett ala det her og jacker i sia. da får du en kanskje noe som er easier on the eye og allikevel ganske stelth når det gjelder funskjoner:

web.jpg?ver=13257018890001

• Like 1

Hmm..... Kul T-Class med P-90'er det der Gluke. Men jeg likte ikke det plekterbrettet. Hadde sett bedre ut med en Cabronita-løsning trur jeg...

Castor, cred for innovation, men det blir ikke bak.. :D

Jeg må tenke, og drøfte litt med Bill.

Takk igjen for innspill .. :D

Ikke jeg heller, ha ha ha. Var mest ideen med et mindre plekterbrett og så sett volum og tonekontrollene rett i kroppen jeg tenkte på. Jeg syntes Nik Huber sitt lille plekterbrett er "penere". Der kan man evt sette 5 veis bryteren nederst på plekterbrette.

Just make it look nice......

junior_background.jpg

Det er problemet med å finne opp hjulet på nytt vettu. Alt annet ser litt rart ut. EJg syntes Jim sin løsning er ganske pen og den kan funke med 4 knotter ozz.

Den syntes jeg ble for lik trad tele. Skal jo ikke finne opp hjulet på nytt da, skal bare stable om litt... :D

Jeg kommer med flere dårlige innspill, jeg. Hvis det blir for mange ratt, så kan du jo bruke stacked pots? Da blir det jo to i en.

Det er ikke et dårlig innspill :) Høres jo lurt ut det! Men men, bestiller man en custom vil man vel velge selv...

:D Blir ikke mange knåtters her :D 1 vol og 1 tone pr. pup. Såpass må det være ;)

Edit : Men dette handler jo også om min konservative beslutning om at det skal være vanntette skott mellom Piezo og P90 på denne gitaren. En feil i en komponent skal ikke få noen innvirkning på hele fjøla. Multiple redundancy....

Edited by Tommern