Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Canadian Breed Custom T-Class


Tommern

Anbefalte innlegg

ok kan ozz kjøre 4 knotter og 5 veis bryter som du har skissert over og så et mindre plekterbrett ala det her og jacker i sia. da får du en kanskje noe som er easier on the eye og allikevel ganske stelth når det gjelder funskjoner:

web.jpg?ver=13257018890001

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..... Kul T-Class med P-90'er det der Gluke. Men jeg likte ikke det plekterbrettet. Hadde sett bedre ut med en Cabronita-løsning trur jeg...

Castor, cred for innovation, men det blir ikke bak.. :D

Jeg må tenke, og drøfte litt med Bill.

Takk igjen for innspill .. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller, ha ha ha. Var mest ideen med et mindre plekterbrett og så sett volum og tonekontrollene rett i kroppen jeg tenkte på. Jeg syntes Nik Huber sitt lille plekterbrett er "penere". Der kan man evt sette 5 veis bryteren nederst på plekterbrette.

Just make it look nice......

junior_background.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er problemet med å finne opp hjulet på nytt vettu. Alt annet ser litt rart ut. EJg syntes Jim sin løsning er ganske pen og den kan funke med 4 knotter ozz.

Den syntes jeg ble for lik trad tele. Skal jo ikke finne opp hjulet på nytt da, skal bare stable om litt... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Blir ikke mange knåtters her :D 1 vol og 1 tone pr. pup. Såpass må det være ;)

Edit : Men dette handler jo også om min konservative beslutning om at det skal være vanntette skott mellom Piezo og P90 på denne gitaren. En feil i en komponent skal ikke få noen innvirkning på hele fjøla. Multiple redundancy....

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.