Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Canadian Breed Custom T-Class


Tommern

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på hvorfor du foretrekker bolt on istedenfor neck thru eller set neck? Ergonomi og lyd?

Ingen av delene egentlig. Jeg er Telemann. Og så ble jeg inspirert av Hermoks La Caliente, som er en tradisjonell Tele style bygget gitar. Og det er dette Bill primært bygger, så da ble det bare slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må du passe på at bildene ikke er gigantiske, de autoskaleres ikke på dropboxen sånn som på Gitarnorge serveren..

Ha de i public mappa, høyreklikker og velg Copy public link. Den limer du inn når du skal legge inn bildet på forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må du passe på at bildene ikke er gigantiske, de autoskaleres ikke på dropboxen sånn som på Gitarnorge serveren.. Ha de i public mappa, høyreklikker og velg Copy public link. Den limer du inn når du skal legge inn bildet på forumet

Ok. Da sliter jeg igjen da, for de bildene jeg la i dropboxen nå, de er 2,5 - 3,5 mb. Og de har jeg fått fra Bill i mail, lagret dem i ei mappe, får dem ikke inn i iPhoto, og selv om jeg hadde fått dem dit, så har jeg heller ikke funnet ut hvordan jeg reduserer bildestørrelser, og selv om jeg hadde det, så hadde jeg ikke visst hvilken størrelse jeg skulle redusert dem til...... :lol: My God... Nå som alt var blitt så enkelt med GN's egen bildetjeneste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser morro ut at han faktisk lager halsen selv for deg også.. Har du bestilt forskjellige "grep" over halsen? tykkere første fret og tynnere bredere eller noe ved 15 fret?

Nope, denne blir helt standard. Vi har ikke kommet til bånda enda, men jeg går vel for medium jumbo. Jeg spiller primært komp, er fontmann, eller apekatt om du vil, og er sjelden nedenfor 12 bånd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge med på!

Et lite ønske, fra en gitarinteressert kar uten gitarpeiling: Forklare litt mer rundt uttrykkene som blir brukt her? Særlig forkortelsene?

Jeg klarer da å finne fram ting på Google selv, selvfølgelig, men hadde vært supert å få litt enkel forklaring mens jeg leser her! :)

Blir lett forvirrende og tungt å lese når jeg ikke helt vet om det er en type pick-up, treverk, farge eller matrett det snakkes om!

Ellers; Gratulerer med snart ferdig gitar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.