Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sanger søker inspirasjon i Drammensområdet!


lolmariapie

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Jeg er en kvinnelig sanger/songwriter på 20 år som søker etter en gitarist/hva som helst annet å kunne spille og synge med, ikke nødvendigvis band. Bare noen som har lyst til å gjøre litt uhøytidlig jamming en gang i blant!

Trenger inspirasjon og trening i å skrive sanger og komponere dem, egentlig mest derfor jeg da vil ha noen å dele erfaringer og tips med.Jeg spiller helst type indie/pop-rock-folk, og det går veldig mye i band/artister som Gregory and the Hawk, Regina Spektor, Imogen Heap og mye annet diverse. Typer instrumenter jeg er interessert i å bruke i musikken min er gitar, ukulele, evt. bass, harpe eller lignende spennende instrumenter!

Så om du har lyst til å bli med på litt utvikling og morro, bare ta kontakt med meg :)

Drammen/Asker/omegn og whatever, spiller ikke så stor rolle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder til i Andebu-området, vi har enda ikke hatt tid til å møtes som band, men... Vi er tre gutter, 16, 18 og 22 år (fjerdemann backa ut pga biltrøbbel) som trenger både en gitarist og vokalist. Sjanger er ikke bestemt enda, men ender helt sikkert opp i noe progressive metal-ish. Ta kontakt om du er interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.