Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tekst, men trenger innspill på hva som bør forandres


Anbefalte innlegg

Hver gang jeg synger dør fuglene innenfor en 5km radius rundt huset mitt. Sølvguttene har sendt eksorsister etter meg for å få ut djevelen av kroppen min. Når jeg synger lurer naboen min på om jeg kastrer katter. Jeg er ingen vokalist...

Men jeg skriver tekster! Og jeg håper noen av dere som faktisk kan synge der ute kanskje kan gi meg råd om noen av tekstene mine KAN synges eller om de bare er ... usyngelige.

A feast for maggots

So I died, trying to conveying my body to react to the blood yet to be spilled. A flash of horror front my eyes, but too blind to see. Coldness, numbness conquers the playfulness, not ready to die. The reaper's diabolical, enslaving voice fills my ears. I want another life, but the hole in my skull gives me incarnating complexions. Slit, torn, my guts caressing my flesh like razorblades. I will not ever live again...

My soul and my eyes gently collide, the roaming of the heart make me want to scream it out. Rigor Mortis arriving, striking my neck, breath collapsed. Failing to digest my feast, blinding leading my veins to compulse towards guttural movements. This is my remains, so cold, broken down, ripped apart, on way to the darkened ground. A feast for maggots, a feast for those who break us down, a celebration to the vultures, a cataclysm for the senses.

Finally defeated, everything surrounded by eternal darkness. Claustrophobic, can't get out. In the closed casket I will in eternity reside.

Musikken er lette viser...Neei, ganske åpenbart deathmetal det er snakk om. Håper å få tilbakemelding på om det her duger, eller om jeg bare skal begynne med noe annet i stedet. Hekling eller badminton f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.