Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spellemannskandalen


davidsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det her var bare pinlig og flaut og absolutt ikke noe som burde skje! Men samtidig så håper jeg på en måte at uttalelsen kom som følge av nervøsitet, dårlig dømmekraft (han virket litt full på det VGTV-intervjuet) og "et forsøk på å være morsom" og at det ikke var noe som var rasistisk ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ukjente bandet ligger som #27 på topplisten over mest spilte låter på spotify, og har tilsammen mer enn 6 mill avspillinger på spotify og wimp. Noen gamle bluesgubber eller djentjyplinger her som har noen bedre tall og vise til?

Ikke at musikken dems er bra av den grunn, jeg synes de er dansebandutgaven av et rockeband.....men sjekk iallefall fakta først da......

Og den uttalelsen hans er vel helt i tråd med hvordan inntrykk jeg har av han de gangene jeg har møtt han. Litt lite verdensvant kar som har blitt veldig selvopptatt etter at han blei frontfigur i band for endel år siden ;) Ikke rasist, bare fra landet :)

Edit:

Kjapt google søk, og fant denne artikkelen. Den ramser opp litt om hva de har klart å få til: 6 mill avspillinger på spotify og wimp, 2 mill treff på youtube, andre mest spilte norske låta på spotify i 2011, 15 000 solgte album, osv

Endret av basstom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det mest opphausede jeg har sett på lange tider! Og den som virkelig framstår som idiot her, er kaizers-kisen som tømmer øl i hodet på Blokkhus. Og at det Twitres over en lav sko fra selvhøytydelige norske artister i etterkant er bare helt latterlig.

En dårlig vits, ja, men dette er ærlig talt ikke mye å bry seg om i det hele tatt! Maksimering helt ute av proposjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jeg sett klipp fra såvel den uheldige kommentaren, samt diverse andre videosnutter.

For min del er det slik at Møkkamann ikke er noen dårlig låt, ikke i det hele tatt. Syntes den er velbalansert, har en fin drakt inkl. Pan-fløyte, og er ikke noe dårligere enn mye annet som har blitt belønnet med priser.

Dernest syntes jeg ikke kommentaren om "mokkamann" var så dårlig plassert som man skal ha det til. Det var et ordspill, som faktisk var ganske kjapp-tenkt. Det er reaksjonene det er feil på, ikke selve utsagnet.

Og i ettertid syntes jeg Kaizer-kisen er den verste her, tett etterfulgt av Chaves usmakelige ordbruk. Sjekk videoen så ser dere hans personlighet helt eksponert. Furten, ubehøvlet, selvhøytidelig og lite reflektert populist.

Case closed fra min side, 10 - 0 til Plumbo. B)

EDIT : Chave er faktisk den som har et ansvar for denne hausinga. Han kunne glatt ha lagt dette dødt, ved å smile og si at han ikke oppfattet dette som rasisme i det hele tatt. I stedet valgte han, på samme måte som Kaizers-kisen, og forsøke å skaffe seg noe kjipe poeng når anledningen bød seg. Patetisk fra begge....

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.