Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sustainiac Stealth Pro: Hvor mye koster det å installere det? (evnt hvor?))


BennysterGates

Anbefalte innlegg

Heisann Jeg har en schecter Synyster Custom Limited Black/Red

41YMYtCBOmL.jpg Det jeg har veldig lyst til å få innstalert en Sustaniac Stealth Pro, fordi den har normal, mix og harmonic mode. Det har også fernandes..Men den kommer i single coil størrelse, den som fernandes har i humbucker hat bare normal og harmonic (litt kresen) Vil også ha sustainiac fordi Synyster Gates bruker det selv og ja det er vell en parti-sak. Men jeg har bare sett den fra Sustainiac.com ... er det noen som vet om en dealer i Norge eller en butikk som selger Sustainiac systemet? Er åpen for diskusjon og deres syn på saken ... hva tror du er best av fernandes og sustainiac osv feel free to comment :)

Har bestilt systemet fra Sustainiac.com nå, noen som har fått dette installert før? vurderer å gi gitaren og systemet til 4sound.. de kan vel fikse det, men noen som vet hvor mye det koster ? Noen som har gjort dette før?

synyster-gates2.jpg

Endret av BennysterGates
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Dette er en relativt kostbar operasjon. I tillegg til prisen på elektonikken, må det freses ut et ganske romslig hulrom i gitaren, og det er en del kobling og justering før systemet fungerer slik det skal. Jeg endte opp med å droppe hele greia, og kjøpe en ferdig gitar med sustaineren montert fra fabrikk. Det kostet omtrent det samme i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.