Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Husemoen, Manmade in Norway.


SteikBacon

Anbefalte innlegg

Skal ta å kontakte han der å se om han kan lage meg en blanding av Mayones/Caparison/Rico Jekyll.

Han er nok ikke den rette mannen for den type gitarer, lager mer klassiske vintage-type ting.

Sier ikke at han ikke kan bygge noe sånt men tror ikke han helt ville lagt sjela si i det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt ha tenkt meg å fikle litt på denne serien, ja, særlig flere forskjellige samlet.

Hørte lydkutt på nettet, og det drepte effektivt at treverk ikke har noe særlig å si for lyden.

Hva slags pickuper sitter det på dem, og hvem har laget de?

Er en som heter Eivind Indrevoll fra Tromsø som har laget pickupene til disse gitarenen: Edmirepickups.com

Har klådd litt på disse Tele`ene, meget bra instrumenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, busted. Joda, mekker pickupene til disse. Jeg ønsket egentlig ikke å stå frem da jeg er redd det oppfattes som spam. Har tidligere vært aktiv på forum og sett hvordan (lokale) produsenter av utstyr kan få noe negativ mottakelse. Og ønsket av denne grunn ikke for mye fokus på mine produkter, enda.. Men er i en posisjon hvor jeg må vurdere om jeg skal beholde jobb eller satse litt på pickups. Det er interessant å se hvordan gitarister reagerer på disse instrumentene. Husemoen er perfeksjonist og jeg føler meg klart priviligert når jeg har fått vært med på prosessen med disse gitarene. Som Castrofiber sier så er lydforskjell mellom treverk betydelig, selv i solidbody tele. Tror ikke det er så mange steder man kan få høre forskjell mellom treverk som den linken til musikkweb.

Endret av SteikBacon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.