Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kossoff


Kossoff

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er Kossoff!

Jeg er en romslig kar fra Bergen, spiller i band (http://www.reverbnat...m/torturedevice) og har en formidabel interesse for gitar. Som ex'n sa; du er mer glad i gitarene dine en meg.

I bandet jeg spiller, er det metall det går i. Forbildene mine i metallverden er Mastodon, Dimmu Borgir og Alice in Chains, selv om sistnevnte kanskje er mer grunge. Lidenskapen heller mer mot typen blues/rock/jazz som utøves (til perfeksjon) av Robben Ford, Matt Schofield og Duke Robbilard. Favorittbandet er Pink Floyd. Gitarlydmessig er det store forbildet Paul Kossoff fra Free (derav brukernavnet). Denne suppen av musikk og musikere utgjør meg!

Jeg spiller også i en ganske ny three piece med trommisen fra metallbandet og en dreven bassist. Det er utrolig kjekt, noe jeg kan anbefale alle gitarister. I en slik gruppe får man virkelig eksperimentere med lyd, det er utfordrende å finne en "fyldig" lyd og man får spille på den måten man vil, uten andre gitaristers innblanding! :D .

Ellers driver jeg med oppussing av leilighet, studerer religionsvitenskap ved UiB og fester en gang i blant.

Av utstyr har jeg en del, alt for mye spør du alle andre enn meg. Dette får vi oppdatere i LYG-forumet senere. Jeg tenker når jeg har fått samlet alt på et sted, da er det klart for å lage en tråd!

Fred ut!

PS: Som seg hør og bør kan man jo legge ved et bilde!

post-6907-0-79597800-1326337140_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.