Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som vet om platebutikker som tar inn usignert musikk? /usignert album

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurer rett å slett om noen vet om noen kjekke folk som tar inn usignerte album til butikken sin?

Jeg og min kjære driver å trykker opp et album hos lydmuren og cd-ene kommer snart i posten. 1000 stk. Vi har spørt diverse butikker men de krever distribusjonsavtaler med sine distribusjonskontakter å så videre.... Veldig vanskelig i det hele tatt å få spredt fysiske album når bandet er usignert.. Derfor lurer jeg på om noen har erfaring og vet om noen søte nisje butikker som selger usignert musikk. Vi har en håndfull med platebutikker vi skal sende til men flere jo bedre =) Musikken vår er alternativ rock, jazz og mye annet. =) post-10461-0-92068200-1326326509_thumb.j

Lenke til innlegg
Del på andre sider

platekompaniet her var veldig negative men kanskje vi kan prøve igjen.. vi vil ikke tjene stort på det egentlig.. bare å få spredt musikken=)

Da jeg sto bak kassa i en PK-butikk tok vi iallfall inn plater, men det er en del år siden, så kan godt hende det har endret seg. Tror kanskje det også har litt med hvem som er butikksjef og når man spør. Ikke spør f.eks en travel lørdag når det er masse kø og alle ansatte er stresset :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av AlphaBeta
      Hei!
      Endelig er bandet er vi ferdige med debut albumet vårt!

Du finner den i din favorittjeneste for digitalmusikk
      Håper dere liker

• Av condemned
      Nå begynner det å nærme seg plateslipp for den talentfulle låtskriveren og trommeslageren Andreas Nergård fra Selbu i Nord Trønderlag.
      Andreas Nergård startet dette prosjektet for drøye to år siden, og har med stort pågangsmot og vilje til å fullføre, endelig begynt å skimte målstreken i det fjerne.
      Andreas har skrevet et konseptalbum som tar oss med til England for et par hundre år siden, og det hele handler om den fiktive karakteren Peter O'Donnel som blir feilaktig beskyldt og fengslet for tyveri. Han blir dømt til fengsel i 20 år, og blir tvunget til å forlate sin gravide kone. Etter 20 lange år blir Peter løslatt, og finner ut at hans kone døde under fødselen av deres datter. De vennene han en gang hadde, har vendt ryggen til ham, og dette driver han til å begå selvmord.
      Jeg har hatt gleden av å delta på dette prosjektet sammen med mange andre kjente og ukjente talentfulle musikere.
      For å nevne noen navn:
      Ralf Scheepers - Vokalist i Gamma Ray og Primal Fear
      Åge Steen Nilsen - Vokalist i WigWam
      Tony Mills - Vokalist i TNT
      Mike Vescera - Vokalist for Yngwie Malmsteen og Loudness
      Göran Edman - Vokalist for Yngwie Malmsteen
      Nils K. Rue - Vokalist i Pagans Mind
      Listen er lengre, men vi må spare på overraskelsene.
      Mitt bidrag til plata, var å skrive og spille inn en solo på balladen "An Everlasting Dreamscape".
      Her har dere albumteaseren, med de viktigste navnene opplistet

• Siste aktive tråder

• det hadde vært nyttig om du hadde tatt et skikkelig bilde ned i kassen, med hjelp av et godt lys. baksiden av gitaren kan også ha betydning, da det finnes typer av treverk som er mer verdifullt enn andre. det ser umiddelbart ut som om toppen er av gran, og broen ser ut som en slik "tysk bro" (burde vel egentlig hete "trønderbro", med henvisning til barten) som noen snakker om på gamle parlor-gitarer. tipper den er gammel, men uten en nærmere titt på mekanikken er det ikke enkelt å si. rosetten er veldig enkel, og med mindre den er laget av elfenben fra elefant, vil det nok tilsi at det var en økonomimodell da den ble laget. du burde ta av strengene og rengjøre (ikke med zalo) halsen, så man kan se den bedre også.
    • HEIC er et tullete fotoformat som enkelte telefoner tilbyr. Anbefales ikke å bruke det. Her er bildene; jeg konverterte dem for deg. Når det gjelder verdi så har jeg ikke den fjerneste anelse. Gitaren ser ganske herpet ut, så med mindre det er en eller annen form for samlerobjekt eller sjelden vintage-gitar så tviler jeg på den er verdt stort.
    • Ingen info samt bilder med et filformat som ikke lar seg åpne uten videre for de fleste, er faktorer som gjør det vanskelig å få gode og fornuftige svar på det du spør om.
    • Fant tilsvarende markering her: https://forum.pedalpcb.com/threads/led-polarity.5/  Ble da positiv lang pol til firkantet hull.  Dreit meg litt ut ift. doiden. Hullet i boksen til dioden var drillet opp akkurat over plasseringen på PCB'en, så hadde ikke behøvd å lodde på ledninger fra PCB'en. Jaja.  Ble lyd! Trodde riktig nok at pedalen døde etter ca. 30 sek med test, men tror det bare var ledningen til strømmen jeg klarte å dra ut av strømforsyningen. 
    • Tror bare du må prøve og fortelle hva som fungerte da.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.