Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som vet om platebutikker som tar inn usignert musikk? /usignert album


beeboop

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurer rett å slett om noen vet om noen kjekke folk som tar inn usignerte album til butikken sin?

Jeg og min kjære driver å trykker opp et album hos lydmuren og cd-ene kommer snart i posten. 1000 stk. Vi har spørt diverse butikker men de krever distribusjonsavtaler med sine distribusjonskontakter å så videre.... Veldig vanskelig i det hele tatt å få spredt fysiske album når bandet er usignert.. Derfor lurer jeg på om noen har erfaring og vet om noen søte nisje butikker som selger usignert musikk. Vi har en håndfull med platebutikker vi skal sende til men flere jo bedre =) Musikken vår er alternativ rock, jazz og mye annet. =) post-10461-0-92068200-1326326509_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

platekompaniet her var veldig negative men kanskje vi kan prøve igjen.. vi vil ikke tjene stort på det egentlig.. bare å få spredt musikken=)

Da jeg sto bak kassa i en PK-butikk tok vi iallfall inn plater, men det er en del år siden, så kan godt hende det har endret seg. Tror kanskje det også har litt med hvem som er butikksjef og når man spør. Ikke spør f.eks en travel lørdag når det er masse kø og alle ansatte er stresset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.